/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kan ikke logge ind på...
Fra : Shagen
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 21-05-07 20:17

Jeg har nu erfaret at ved nogle hjemmesider, kan jeg ikke logge ind. Den står bare og loader, men gør aldrig noget. Hverken med firefox eller internet explorer.

Siderne er bl.a. elskerdyr.dk, dkbn.dk og (tror jeg) dating.dk (eller også var det love.dk .. noget lignende!)

Hjælp?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-07 20:20

Se på internetindstillinger og faneblad sikkerhed om
siderne er spærrede.
Du kan tilføje dem under sider jeg har tillid til.

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 21-05-07 20:30

Virker ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-07 20:55

Internet Explorer 6.0
http://www.elskerdyr.dk/ ................virker
http://dkbn.dk/ ........................virker
http://www.dating.dk/ ...........virker
http://www.love.dk/ .........virker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-07 21:01

IE7
virker

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-05-07 22:04

http://www.elskerdyr.dk/ ................virker
http://dkbn.dk/ ........................virker
http://www.dating.dk/ ...........virker
http://www.love.dk/ .........virker

alle virker med FIREFOX 2.0.0.3

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 21-05-07 23:50

Ja... Og på andre computere, osv... Men hvad skal jeg gøre for at få det til at virke på min? Be' om..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-07 02:20

Som jeg har forstået dit spørgsmål, så har du en bruger profil, som du har problemer med at logge på, på de nævnte sider ? Du har på en eller anden måde fået sat sikkerheden for høj, prøv først med Internet Explorer (vejledning for 6eren, jeg kender ikke version 7) klik på Funktioner, ned og klik på Internet indstillinger, klik på fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger, klik på knappen Avanceret sæt markering i Tilsidesæt automatisk behandling af cookies og sæt prik i Accepter, under Cookies fra oprindelig websted, Tredieparts cookies kan du blokere, de burde ikke have indflydelse på din log ind, slut af med at klikke OK og Anvend og OK, luk Internet Explorer og start den igen, nu bør du kunne logge ind på diverse sider.
Jeg forstår ikke at Firefox giver dig problemer, det er den browser jeg bruger mest og særlig til sider hvor der er problemer med Internet Explorer, men du kan da lige se efter om indstillingerne svarer til dem jeg bruger, klik på Funktioner gå ned og klik på Indstillinger, klik på Privatliv, under Cookies skal der være markering ud for Accepter cookies fra websteder, kontroler så lige, at dine sider ikke står i Undtagelser, og er blokeret, jeg har ingen sider som slutter med .dk i den afdeling, så ingen problemer der, og cookies må du gerne Beholde til de udløber, så kan siden kende dig hver gang du kommer der, slut af med at klikke på OK, er dine indstillinger sådan, så bør du ikke have log ind problemer, men vend tilbage hvis det hjælper

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 22-05-07 07:13

Hej O.v.n.

Det virkede ikke! Ikke med nogen af browserne.

Hjælp? :S

Kommentar
Fra : zith

Dato : 22-05-07 08:29

Er det kun de sider du har problemer med??

Og lige for at få det på det rene er det når du vil logge ind som en bruger på de sider eller bare gå ind og se siden du ikke kan komme ind??

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 22-05-07 08:39

Som bruger, at logge ind.

Og indtil videre har jeg kun set det på de sider, men der kan vel være flere?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 22-05-07 08:40

hvor hurtig er din forbindelse??

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 22-05-07 09:05

Den er 1mb.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 22-05-07 09:56

Har du en firewall der måske kan blockere for de sider??

Kommentar
Fra : zith

Dato : 22-05-07 09:58

Hjemme ved dig er der da flere pc'ere der godt kan eller er din den eneste pc i huset?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-07 12:54

Er det længe siden du har ryddet op på computeren ? Prøv første at slette internet filer og cookies, det finder du i Internet indstillinger under Generelt, først klik Slet filer og så på Slet cookies, måske hjælper det en oprydning på hele computeren: Klik på Start - Alle programmer - Tilbehør - System værktøjer - Disk oprydning, lad den rydde op det kan godt vare længe, hvis det er længe siden sidst, det var så også en mulighed, aner ikke om det hjælper dig, men det skader ikke

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 22-05-07 13:41

Det gælder også for min mors computer.

alt andet nævnede er blevet gjort

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-07 13:51

Citat
Det gælder også for min mors computer.
bor du hjemme ? Er i på den samme router ? Så prøv at gå uden om routeren, tag routeren fra modemet, sæt din netkabel direkte i modemet, kan du nu logge ind ? Hvis du kan så er det en firewall i routeren som spærrer

Kommentar
Fra : zith

Dato : 22-05-07 17:56

Har i stofanet?? eller har i fået en til at opsætte en router ved jer?? en fra tdc eller en ven eller noget??

Det lyder til at det godt kunne være et router problem da alle pc'er i huset har problemet.

Har i måske en software firewall installeret på begge jeres pc'er?