/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Disken - tak for hjælp !!
Fra : join
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 19-05-07 20:49

Hej Disken

Du skal lige have et par p's for - i en eller anden tråd, kan ikke huske hvilken - at have gjort mig opmærksom på at spyware, virus og andet snavs i høj grad er noget man selv down-loader til sin computer, via fx. programmer man gerne vil prøve af. Det vidste jeg ikke før du sagde det !!

hilsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 21:38

Rart du er blevet lidt oplyst så ....

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 50 point
Dato : 20-05-07 22:27

TAK FOR SVARET: refi

Kommentar
Fra : join

Dato : 21-05-07 07:44

Ja, refi oplysning er godt.

Jeg havde vel ikke troet at det var storken, der kom med det!! Der er ingen storke hvor jeg bor - højest en forvildet trane i ny og næ - så det kunne næppe være den!!

Gode råd er vigtigt - tak for det!!

Godkendelse af svar
Fra : join

Dato : 21-05-07 07:47

Tak for svaret disken.