/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
børnetof til at sy eget børtøj
Fra : camilla23mor
Vist : 962 gange
49 point
Dato : 18-05-07 16:29

Hej jeg har fået den ide at forsøge at sy noget børnetøj til mine børn men har ikke meget forstand på hvilken butikker som har de billigeste priser og størst udvalg jeg har set mig omkring på nettet men syntes ikke rigtig der har været noget er der nogen her som kender et eller flere gode steder ? på forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-07 16:30

Jeg syntes Stof og stil har det største udvalg, og mest fornuftige priser

http://www.stofogstil.dk/

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-05-07 17:43
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-07 17:55

Stof og Stil, så absolut...

moster hihi

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 18-05-07 19:31

www.stof2000.dk har også mange fine børnestoffer og en bedre kvalitet end Stof og Stil´s.

Altså efter min mening!

Lottepigen30

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 18-05-07 19:33

Hov...glemte helt at sige, hvis også du mangler mønstre, så prøv at se her

www.onion.dk under Kids Wear

Lottepigen30

Kommentar
Fra : camilla23mor

Dato : 18-05-07 19:35

takker for jeres venlighed vil lige prøve at kigge på de forskellige sider

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-07 19:38

Der er ikke afbildet meget i linket fra Stof og stil, så gør dig selv den tjeneste, at få bestilt kataloget, farverne i kataloget afviger ikke fra virkeligheden - det er jo en ret væsentlig ting -

Ha ha Lottepigen, der har jeg det omvendt med hensyn til kvaliteten

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 18-05-07 19:40

absolut stof 2000....der er et kæmpe udvalg af skønne moderne stoffer til en pris der er rimelig....
jeg køber rigtig meget stof i den butik og er aldrig blevet skuffet.
har syet selv i over 30 år og har en vis kendskab til stofkvaliteter.
det er kvalitet og så har de samtidig alt i tilbehør.
der kan også handles hos dem på nettet.
mvh. miss.j

Kommentar
Fra : camilla23mor

Dato : 20-05-07 21:14

stof og stil ser ud til at være et billigt sted hvis det er pr kvadrat meter prisen står for ??? det kunne jeg ikke se, tror det er en god ide at bestille kattaloget der igennem
Det trist der ikke er mere at se på nettet.
Stof 2000 er godt der er mange vare men de er en del dyre end stof og stil.
Hvor kan man ellers købe eller downloade skarbeloner. ???

Det er nogen gode netbutikker i har hendvist mig

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 49 point
Dato : 20-05-07 21:29

Prisen i hos Stof og Stil er pr. meter, jeg syntes du skulle bestille kataloget, der er en del mere end på nettet, og selv kataloget har ikke det hele med, det bedste ville være hvis du havde mulighed for at komme til forretningen - og blive fristet over evne -

Du kan låne symønstre gratis på biblioteket, jeg kan enbefale dig de mønstre fra Burda der hedder "Super Easy"

stof og stil har også rigtigt mange mønstre, fordelen ved dem er, at de er klippet ud.

Da jeg startede med at sy til mine børn, syede jeg joggingdragter, de kan bruges som kabelon til mange mange andre ting, en bluse uden rib, kan ændres til en kjole, bukserne kan man lave et læg i benene (på mønsteret altså) så bukserne bliver med alm. bredde, når de så bliver syet i andet end joggingstof, kan det blive til smarte og nemme bukser mm.

Stof og Stil har også afklippet stof til billige penge, der er også altid et restebord, der er virkelig mange penge at sparer ved at sy selv, når bare man kan finde det billige stof.

Kommentar
Fra : camilla23mor

Dato : 20-05-07 21:49

Det lyder absolute som det sted jeg skal til at handle med tusind tak ligger der en af deres butikker i københavns pmrådet ?

Godkendelse af svar
Fra : camilla23mor

Dato : 20-05-07 21:50

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-07 21:55

Selv tak

På Sjælland er der kun en forretning i Roskilde, der tager jeg selv til fra Nordsjælland, men køber stort ind - stoffet bliver proppet i sorte sække

Du sparer også meget på sytråd og lynlåse mm, tag afsted og lad dig friste

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 18:20

hej jeg ved ikke om du ser denne besked men du er velkomme til at spørge mig om hvilke stoftyper vi har til børn da jeg arbejder i stof2000.... hilsen jeanette