/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Spam filter til outlook 2000
Fra : kitkat1703
Vist : 411 gange
25 point
Dato : 18-05-07 10:30

Hej er der nogen der har et godt spamfilter til outlook 2000? Jeg ved godt at man selv kan sidde og fortælle outlook 2000 for hver mail at den er uønsket, men så vidt jeg ved kan man ikke få den til bare at smidde alle mails der ikke er fra ens kontaktpersoner i en mappe med uønskede mails...eller hvad?
Jeg har prøvet en gang at downloade et spamfilter, men det var noget skræl der fik outlook til at crashe, er der nogen der kan anbefale et godt program?
Og ja jeg kunne også bare købe en ny office pakke eller bruge noget opensource halløj, men lige nu prøver jeg altså at finde en anden måde...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 10:32

Jeg bruger denne - den virker perfekt....

http://www.codeode.com/spamfilter/index.html

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-05-07 16:52

Jeg har gennem de sidste år brugt mailwasher, den virker fint sammen med outlook.

Eneste ulempe er at en mail som først er "vasket væk" er totalt væk og der ikke er nogen fortrydelse.

Den virker ved at den i første omgang kun tager hovedet hjem fra udbyderen, og så undersøger den og sammenholder med en database( på nettet) over alle spammere. Tilbage bliver nogle få mails, som man skal selv skal tage stilling til, og lære den, om det er spam eller venner. Efterhånden lærer den vennerne at kende, og det bliver sjældnere, at der er noget man skal tage stilling til.
indtil man giver ordre om "smide ud" har man stadig mulighed for manuelt at acceptere hvad som helst. Jeg har aldrig oplevet at den tog rigtig fejl. Men visse reklamemails er det jo en smag sag om man vil læse. Der har jeg en enkelte gange været uenig med den "automatvasken".

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 25 point
Dato : 18-05-07 18:15

www.spamfighter.dk

Virker upåklageligt

Godkendelse af svar
Fra : kitkat1703

Dato : 27-06-07 22:22

Tak for svaret Kortoververden, jeg kan godt lide at man kan importere alle sine outlook kontakter til en whitelist.