/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Udformning af rute
Fra : xodeus
Vist : 555 gange
50 point
Dato : 17-05-07 20:31

Hej.
Da vi skal til sommerhus om 4 uger, vil vi meget gerne bruge noget tid på at se noget af Danmark.
Vi har tænkt os at køre fra Fredericia til Løkken.
Er det en der kan hjælpe med at udforme en rute der går fra Fredericia tværs over Jylland til Ringkøbing-Skjern og så langs vandet nordpå?
Har forsøgt på map24, dgs og krak, men det er svært.
Fra og til adressen er
Ullerupdalvej 231, Fredericia
Louisevej 6, 9480 Grønhøj
Håber at der er nogle der kan hjælpe her.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 17-05-07 20:44

Køb en GPS.

Hvis i er til sådanne ture vil det hele blive meget sjovere med navigation. Der kan du jo bare køre. Og når du får lyst til at finde tilbage til vejen trykker du jo bare på din gps/navigation.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-05-07 21:16

Nærmeste turistbureau kunne hjælpe, med seværdigheder o.s.v.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 35 point
Dato : 17-05-07 21:25

kig på det levende danmarkskort. der finder du oplysning om alt hvad der er værd at se og du kan selv lave en rute og plotte den ind. det er et rigtig godt redskab til at planlægge ture med. jeg bruger selv det levende søkort, og det fungerer perfekt, også med gps koblet på.

Godkendelse af svar
Fra : xodeus

Dato : 02-06-07 12:43

Tak for svaret trimare46.