/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
undulatpar
Fra : bolette
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 16-05-07 09:25

Hejsa. Jeg har et voliere med et par undulater en han og en hun. De er ca 1 år, vi har haft dem i ca 4 mdr. Hunnen bestemmer alt og jeg mener alt. Jeg har købt 2 ting af hver til buret - Men hun tror det er hendes alt sammen. Hannen er utrolig sød, han finder sig i alt fra hendes side. Det skal lige sige at jeg har købt dem fra et hjem hvor de ikke havde så stort bur og der var også 2 katte, de var aldrig ude og flyve. Synd for dem.. Men nu er de glade og har det godt. (De er også ude og flyver). Da jeg syntes at det voliere var for stort til 1 par, besluttede jeg mig for at købe et par mere. Og dem var jeg ude og hente i går De er på samme alder. Og er rigtige søde... De bor i et bur ved siden af voliere ... De piper sammen - selv min han som er sky, er blevet meget intresseret i den nye hun, sødt... Men mit problem er : Hvornår kan jeg sætte dem sammen? Skal jeg lade alle fuglene flyve ude sammen først? Jeg er mest bekymeret for min hun hvordan hun tager det. Mvh.Helan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-05-07 10:31

I dette link, er der kun tale om at sætte to fugle sammen, men selv der er meningerne delte

http://undulatsidorna.se/forumsvar.asp?Id=145

Der er mange sider vedr. undulater

http://www.google.dk/search?hl=da&q=undulater%2Bs%C3%A6tte+sammen&meta=

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-05-07 15:05

Du kan udmærker sætte din fugle sammen straks.