/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hotel i Høje Tåstrup
Fra : tinolarsen
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 15-05-07 22:11

Hvilket hotel skal man vælge i Høje Tåstrup..

Selvfølgelig tæt på centrum/stationen, men uden man kan høre togene...

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 110 point
Dato : 15-05-07 22:28

Dette her ligger tæt på stationen, men langt nok væk til at togene ikke høres:

Quality Hotel Høje Taastrup
Carl Gustavs Gade 1
DK-2630 Taastrup
Tel.: (+45) 43 99 77 66
Fax: (+45) 43 99 72 66

Der er ca. 3-4 minutters gang fra stationen, men skinnerne ligger "under jorden" i forhold til bygningerne.

Min læge bor mellem station og hotel, og jeg har aldrig hørt et tog!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-05-07 22:30

Og det er i overskuelig afstand fra City 2 - men lidt længere væk fra det gamle Taastrup.

Men der kan man til gengæld tage S-toget til næste stop... Og de kører hele tiden!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-05-07 07:32

Og så kan du opnå fordelagtige priser hvis du booker gennem Larsen Hotel & Kroferie
www.larsenhotel.dk

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 16-05-07 08:18

Hej Tino Larsen
I forbindelse med kurser har jeg flere gange boet på QH i Høje Tåstrup. Senest dog for 2 år siden. Ikke fordi jeg er sippet, men jeg synes det var et skod hotel med ualmindelig dårlig rengøring.
Eksempel:

Ankommer søndag aften. I sofaarrangementet ved elevatoren sad et større selskab og drag rødvin og øl. Fint nok. Mandag morgen var der ikke ryddet op - men ok - personalet har jo et stort hotel der skal gøres rent i en bestemt rækkefølge. ( Jeg har nogen erfaring med hoteldrift) Onsdag morgen gjorde jeg receptionen opmærksom på at nu begyndte "sjatterne" altså at lugte grimt.
Torsdag eftermiddag da jeg skulle hjem stod resterne der stadig. Glassene var sat på bakker, men ingen havde fjernet dem endnu. Det var bare for ulækkert. Gjorde igen opmærksom på det ved afrejse.

Iøvrigt har både jeg selv og et par kollegaer måttet tjekke faktura for fejl. Der har ofte været mangelfuld opfyldning af minibar - og så blev vi altså afregnet for drikkevarer vi ikke havde købt.

Mit råd er: Brug hotellet hvis du bare skal have en enkelt overnatning, du finder ikke noget tættere på stationen. Men tjek din regning, og brok dig hvis standarden stadig er den samme som sidst jeg var der.

mvh
Dorte

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-05-07 08:35

Modern low level urban business

Så er det svært at klage over standarden.. prisen siger jo også lidt om at du ikke skal forvente meget andet end en seng at sove i

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-05-07 08:49

Så må man vælge... For der er ikke andre muligheder tæt på stationen.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-05-07 09:52

http://www.taastruppark.dk/

I byen, det tager så to minutter med toget at komme på Høje-Tåstrup station.

Idyl, så er det her, lidt længere ude, men stadig i nå-afstand til HT:

www.sengeloesekro.dk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-05-07 11:57

Det er et skod hotel med meget ringe service. Jeg har været kursusarrangør der, hvor de ikke overholdt aftalerne.

Men der er ikke andet som ligger i gåafstand fra stationen.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-05-07 12:57

Hvis transor mener Taastrup Park, så er jeg enig. Og det ligger lige overfor Taastrup Station - markant tættere på skinnerne!

Sengeløse Kro kender jeg ikke efter ombygningen. Men der "langt" til både den ene og anden station, og busserne kører ikke ligefrem hver 20. minut. Når de kører...! (Har boet i nabolaget og været afhængig af dem.)

Men spørgsmålet er: Gælder det en ferie eller bare "et sted at sove"....? For der er jo andre muligheder, hvis der er bil til rådighed og man gerne vil se noget.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 16-05-07 14:39

Tak for alle jeres svar..

Jeg har min bil med så om det lige er i centrum er ikke så vigtigt.. - havde kigget på QH - men er det godt nok ringe.. - troede det var et velrenemeret hotel kæde....??

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 17-05-07 00:53

Det er skam en professionel kæde, men de har hoteller i forskellige standarder og som nævnt, man får hvad man betaler for

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 20-06-07 22:20

Tak for svaret Ysseven.