/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse til Tyrkiet
Fra : sødprinsesse
Vist : 1384 gange
20 point
Dato : 15-05-07 09:37

Hejsa!

Jeg selv og min datter rejser en tur til Tyrkiet i juni (Alanya) og da vi aldrig har været ude og rejse alene før, købte jeg bare billetterne... og bagefter kom usikkerheden så
Er der nogle der kan fortælle lidt om hvad det koster at leve der nede? Hvad man skal passe på alene 2 piger afsted? Hvor mange lomme penge man skal regne med at bruge? Hvad de forskellige ting koster der nede?
Håber nogle kan.... så jeg kan glæde mig lidt mere til at skulle afsted... for lige nu har nervøsiteten vist taget over!

med venlig hilsen
sød prinsesse

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 20 point
Dato : 15-05-07 11:16

En dansk dame som iøvrigt er kok, - har denne skønne pension
www.ioanna.dk - og eller ioanna.eu
ammitz

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 15-05-07 12:58

Hejsa

Her er gratis rejsebog online: http://onlibri.dk/e-books/syd-europa/

Kig evt. her: http://www.travelmarket.dk/cfml/guide.cfm?COUNTRY_CODE=TR

http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/tyrkiet.htm

Det kunne også være en ide og købe "Rejsen går til Tyrkiet" og have med på turen derned:

http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/boeger/turen/tyrkiet_tgt.htm

Hilsner fra Nuserpigen

Godkendelse af svar
Fra : sødprinsesse

Dato : 15-05-07 14:42

Tak for svaret Ammitz.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 15-05-07 14:47

Selv tak.

Hvis I taler med Ioanna så hils fra Svogerslev.

Ammitz

Kommentar
Fra : bigbeer

Dato : 15-05-07 20:10

Hejsa Jeg har været mange gange i alanya det er et rigtig lækkert sted, ja nu er det jo blevet lidt dyrt og leve der men man kan altid finde billige steder og spise, men det kommer jo også an på hvad man vil når man er på ferie vil man købe noget med hjem, eller spise ude hver dag, det er svært og sige hvor mange penge men ta et visa kort med. Det med og være alene afsted, hvis de er fo nærgående fortæller man at man er gift og datter og dig bare er ude og shoppe, men i kan roligt bglæde je rigtig go tur