/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
PSt filer , hvor er de
Fra : Dieter
Vist : 1215 gange
100 point
Dato : 14-05-07 18:58

Hej,
har lige importeret mine Outlook filer fra en diskette. MEN alle directories er tomme. Hvordan finder jeg alle Outlook - FILER ?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-05-07 19:05

de ligger typisk i:
C:Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Application data\Microsoft\Outlook

søg efter Outlook.pst og husk at du også skal søge i Skjulte filer og mapper

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 14-05-07 19:07

Filerne er skjult.
Du skal i Denne Computer Vælge Funktioner - Mappeindstillinger - Vis.
Fjern flueben i Sklul Beskyttede Operativsystemfiler og Sæt prik i Vis Skjulte Filer Og Mapper
Tryk Anvend og Anvend På Alle Mapper.
Derefter kan du søge på *.pst
Outlook.pst og archive.pst ligger normalt i :
C:\Documents and Settings\"brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Gambrinus

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 15-05-07 17:20

Hej Gambrinus,
jeg har fundet alle PST filer. Men det hjalp mig ikke. Selve Outlook dukumenteren kommer ikke frem.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-05-07 17:46

Øøøøøøhhhh...
Outlook dokumenter. Hvad mener du ?
Outlook.pst og archive.pst er er MS Outlooks datafiler.
E-mails, Kontaktpersoner, Kalender i en pærevælling.
De kan ikke læses direkte.
De skal importeres i MS Outlook, hvor de så kan læses.
Eller tilføjes i outlook under Datafiler.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 16-05-07 16:23

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : Gambrinus