/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Leje af digi spejrefleks?
Fra : nekjam
Vist : 2581 gange
100 point
Dato : 14-05-07 13:00

Hej!

Er der nogen af jer der ved, og man et sted i KBH kan leje
et digitalt spejlreflekskamera?

Jeg har en eksamens-opgave jeg skal løse på en uge, hvor jeg selv skal
tage billeder - og SU´en er desværre ikke lige til at jeg kan købe et kamera...

Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-05-07 13:03

Firmat Hother lejer alt ud i fototudstyr jeg mener de har www.hother.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 13:06

Der er også masser af fotoforretninger o.lign. der lejer den slags ud.....

Så spørg DIN fotohandler.....

Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-05-07 13:28

Hvorfor skal det værer et SLR camera.

Kommentar
Fra : nekjam

Dato : 14-05-07 13:35

Fordi det er bedste kvalitet, og fordi man kan lave en del manuelle indstillinger

Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-05-07 13:40

O.K. det med de manuelle er i orden, jeg har selvt et EOS 350. Men de nye compactcameraer på
10 megapixel er nu heller ikke helt dumme.

Kommentar
Fra : gertfthomsen

Dato : 14-05-07 20:31

Goecker er en mulighed
http://www.goecker.dk/Content/Udlejning/rentalproducts.asp#DSLR
Men det koster jo en mindre krig at leje
MVH
Gert

Kommentar
Fra : gertfthomsen

Dato : 14-05-07 20:39

Var lige inde at sammenligne
En dags prisen er stort set den samme, men hos Goecker koster 7 dag kun 2,7 x dagspris mens Hother tager 5 X dagspris, så mit forslag er fortsat
http://www.goecker.dk/Content/Udlejning/rentalproducts.asp#DSLR
MVH
Gert