/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Manse9933 kom hid
Fra : stl_s
Vist : 673 gange
200 point
Dato : 12-05-07 11:33

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=104282

Dit forslag havde sikkert også virket, hvis jeg ikke havde siddet og fumlet.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 210 point
Dato : 12-05-07 11:46

Molo er lidt mere moderne hvad coder angår,jeg er gammel og rusten,har ikke rodet med hjemme sider i otte år,og skal til at læse på mine lektier og skal lære alt det ny modens,jeg vil også være med i alt det nye hurlomhej
min ville også have virket men den er plads bestemt,gammeldags.
href=referance
src=source
samme ting,gammel/ny.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-07 11:50

lege lege
http://manse9933.dk/Link-Index.htm

Hvor meget fylder dit forum på dit domæne/server og
hvordan veligeholder du det,det må da optag mere og mere plads?vis jeg må have lov og spørge.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-05-07 12:02

Jeg var lige inde og kigge, og det såmænd ikke galt: Database-størrelse: 1.57 MB med Gzip komprimering.

Der er godt nok mange billeder på din side, men ikke nogen problemer med at loade .

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-07 12:09

Må jeg spørge om hvordan er det med velige holdelse af dit forum,er det meget tids krævende?

Mange billeder,elsker billeder af hardware,det fyleder
heller ikke ret meget,alt i alt 7MB indtil nu,men der vil komme tonsvis af dem med tiden,jeg har to gig plads

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-07 12:10

flere af billederne er gengangere,samme billede flere steder på siden.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-05-07 12:45

Det mest tidskrævende vedligehold, er nu at slette Zlobspammere , ellers passer det stort set sig selv.

Nu har jeg fået blacklistet nogle domæner. og det har hjulpet en del.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-05-07 12:46

Citat
Må jeg spørge om hvordan er det med velige holdelse af dit forum,er det meget tids krævende?

Det kræver ikke meget, bare en normalt backup af siden
og ellers downloade din database = MySQL og den plejer ikke at fylde
mange MB.

Og de fleste webhoteller, gør det automatisk, eller kan sættes til det.
Ellers kan selve Php sciptet - som regel lave en bacup´en
Men 5 -10 minutter skal du ofre på det.

Godkendelse af svar
Fra : stl_s

Dato : 12-05-07 12:48

Må hellere stikke dig pointene imens jeg husker det .

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-05-07 12:50

Ja, scriptet kan lave en backup. God ting, hvis man skal lave mods .

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-07 13:05

Okay, overvejer på et tidspunkt at lave et af slaksen som
handler om hardware.
Nu er du med i mine forum linksnu må du ikkenår du læser bemærkningen