/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvad mangler de her
Fra : jacob.s.p
Vist : 789 gange
49 point
Dato : 07-05-07 10:57

Hvad mere kan man putte ind i denne her shop, jeg mangler noget men ved ikke hvad.
Jeg mener selv jeg er ude i et bret område, men er ikke selv tilfreds, håber nogle man hjælpe.

Hvad mener folk om denne side her?

[B]http://www.girl-shop.dk[/B]

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 10:58

fejl på link

www.girl-shop.dk

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 07-05-07 11:06

Hvad med nogle frække natkjoler? Smykker?

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 11:16

Natkjoler har været igennem og det gik meget dårligt.
Smykker, det kan være, skal til østeuropa til sommer, så der kan man købe billigt sølv ved jeg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-07 11:21

- du mangler åbenbart kunder, men kunne du ikke reklamere et andet sted?

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 11:24

Ikke lige kunder, mere gode råd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-05-07 11:25

Ja....

Det ser ikke godt ud....

Ud af 11 spørgsmål har du lukket EET

Det tyder ikke på orden i sagerne.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-05-07 12:30

Orv alle tiders - nu vil jeg gå ind til naboens lille ole og vis ham hvad han skal købe til sin mor.

Sommer udsalg
SPART STORT DENNE UGE
-15%
Husk mors dags gave til d. 13 maj

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 12:31

haha

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-05-07 16:34

Det mangler dildoer og butplugger i alle størrelser og fasonger.Håndjern.Div sex hjælpemidler.
alimak

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 16:59

Det er en af de ting der kommer

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 07-05-07 18:06

Der mangler en dybere mening og en stavekontrol....

Du sælger ikke noget med stavefejl på din hjemmeside. Det er for useriøst.

Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 07-05-07 19:16

vil give justunivers ret..
man kan simpelthen ikke lave en seriøs side med sådanne nogle stavefejl...
Måske du skulle redigere og tjekke den igennem eller få andre til at lave en hj. side for dig... gør den lidt mere spændene..

Få flere produkter,og sæt det bedre op...

Held og lykke med forretningen..

Hilsen Chris.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-07 23:16

jacob.s.p ->
Der mangler simpelthen noget 'lækkert' webdesign til de, som skal bære 'skidtet'

Hvis ikke blot det er en side hvor 'husarerne' skal finde lækre pakker til den udkårne, men også være et sted som den bevidste og selvsikre kvinde skal føle sige hjemme på ...og handle?

Så vil jeg anbefale dig at kaste et blik på, hvorledes disse firmaer har løst 'opgaven':

1.) http://www.nvo.com/pearls/

2.) http://www.minus.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-07 23:28

Det ALLER første:

Skaf dig af med de Isabella-gule nuancer som baggrunde (..det ligner tis !!!)

Brug hellere en diskret og intim mørk farve (Ultra Marine/Dark Scarlet/Brownie/What ever...) som baggrund.

..dernæst:

Når man laver en 'hjemmeside' så indgår man en 'hemmelig' kontrakt med brugeren/klienten.

Dvs. SAMME design/layout/funktionalitet på ALLE sider!

..ikke noget med: Tøj til højre ..i midten ..til venstre ..øverst ...nederst ..alt efter type & tilbud på de forskellige link til undersider,

..men: SAMME præsentation og dermed samme positionering/eksponering på ALLE sider !

Folk vil ha' noget de kan genkende

</NØRD>

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 08-05-07 20:58

Hejsa
Måske vil det være en god ide at sælge lingeri i store størrelser ??,
alt andet tøj sælger jo godt i de store størelser, så hvorfor ikke undertøj...