/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Reklame plakat
Fra : jacob.s.p
Vist : 1182 gange
50 point
Dato : 07-05-07 10:01

Hvor kan man gratis lave en reklame plakat?

Jeg skal holde udsalg på www.girl-shop.dk så jeg har brug for et program

Håber på lidt hjælp

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-05-07 10:30

jeg er ikke lige sikker på at du kan få lavet sådan én helt gratis, men du kan da prøve at kigge her:
http://www.foliekniven.dk/

PS meget SPÆNDENDE shop du har dér

mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-05-07 10:35

Citat
Hvor kan man gratis lave en reklame plakat

Ingen steder...

Det er det der hedder reklameudgifter - og lægges på varen.....

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 10:42

Det er bare et der skal fylde et A4 papir, Man kan lave det i word, men ikke ret smart.

Det skal bare være et program af en eller anden slags

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-05-07 10:47

Publisher
Paint Shop

osv....

Der er da masser af programmer til den slags....

http://www.blinklist.com/tag/draw+freeware/

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-07 15:50

Citat
Hvor kan man gratis lave en reklame plakat?

Jeg skal holde udsalg på www.:-x.dk så jeg har brug for et program

Plakat eller program????

- eller et af dine forsøg på at få gratis reklame?

PS: - du glemte at udelukke mig fra dette spørgsmål

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 15:53

Program.

Jeg vil bare høre hvad folk mener ikke andet

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-07 15:56

- hvad med vedkommende der har strikket din hjemmeside sammen?

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 15:59

Hvad mener du?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-07 16:08

Har du selv lavet hjemmesiden? Eller har du fået en til at lave den for dig? Og er det ikke på siden du har udsalg? Og hvad mener du med et "Program"?... En falset A4 i en enkel farve på 80g Multicopy (= 4 A5 sider) eller et 16 siders 4+4 på 150g SilkMat med et 250g omslag?

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 17:03

Hjemmesiden har jeg selv lavet.
Jeg vil holde lagersalg på de vare jeg har på lager,så der skal sættes op i byen.

Jeg har set nogle har nogle smarte plakater i A4 str. (spar 50% på lagersalg ex.) i sort og gul farve.
Ved ikke om du er helt med

Men noget den den stil.

Et program man kan sætte sådan en plakat op med billeder og tekst og farver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-05-07 17:11

Citat
Et program man kan sætte sådan en plakat op med billeder og tekst og farver

Et hvilket som hels tegneprogram....

Citat
så der skal sættes op i byen

Har du snakket med politiet om det ???????

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 17:19

Der er steder hvor man kan gøre det lovligt + i butikker hvor det er tilladt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-07 18:35

Jacob, drop alt det pis. Du vil jo bare ha' noget gratis reklame for din lille biks, derfor de kejtede forsøg på kandu. Det er da fint nok, men find nogle andre "kunder" tak.

Held og lykke med "udsalget".

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 18:37

Hvorfor skriver du så, skriv til nogle andre

Annuller spørgsmålet
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-05-07 18:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål