/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Links i Outlook Express
Fra : Perege
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 06-05-07 21:04

Hello all.

Når jeg klikker på et link i Outlook Express (evt. et nyhedsbrev), plejer Firefox at åbne på hjemmesiden som jeg klikker på. Men lige pludselig fra den ene dag til den anden virker det ikke mere?!?!?!?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-05-07 21:06

Har du sat Firefox til at være din foretrukne browser?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-05-07 21:06

prøv at holde CTRL eller shift nede samtidig som du klikker

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 06-05-07 21:10

Ja.Firefox er sat til Standard Browser.

CTRL eller SHIFT hjælper ikke.

Det har heller aldrig været nødvendig før.

Det er det der er det underlige.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-05-07 21:10

aws iah den havde jeg ikke tænkt på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-05-07 23:43

Måske skal du se i Angiv program adgang og standarder, check at der prik i Bruger defineret og i Brug min nuværende webbrowser, samt at der er flueben i Aktiver adgang til dette program