/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Directx 9c
Fra : noltus55
Vist : 495 gange
200 point
Dato : 06-05-07 11:13

Hej
Jeg har et program der kræver directx 9c,har dog kun 9b på min maskine,når jeg prøver at installere 9c,så installerer den intet,der står bare at alle filer er installert,men intet er sket,er der nogen der kan hjælpe

Noltus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-05-07 11:28

har du genstartet din maskine ???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-05-07 11:35

I start>kør,sæt dette ind>
dxdiag
ok
Tjek om du ikke allerede har directx 9c på pc'en.

Har du det så ligger dit problem et andet sted,du kan bruge programmet til at fejlsøge.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-05-07 19:43

afinstaller alt directx og hent så den nye version

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 07-05-07 09:14

Citat
afinstaller alt directx og hent så den nye version her
,hvordan vil du afinstallere directx,og jeg har tjekket at det er 9b jeg har

Annuller spørgsmålet
Fra : noltus55

Dato : 08-05-07 23:32

Jeg har løst problemet ved at geninstallere xp og derefter opgradere