/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Forsikring af cykel
Fra : icedice
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 04-05-07 11:16

Jeg har lige købt en ret dyr cykel (7k) og vil naturligvis gerne have den forsikret. Jeg har ikke nogen forsikringer i forvejen. Hvordan forsikre jeg min cykel billigst muligt?
Jeg er studerende.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-05-07 11:20

Du laver en indboforsikring.. Sådan en bør du have under alle omstændigheder.

Der er lidt forskel på hvor stor en værdi en cykel er dækket med hos de forskellige selskaber, men 7000 er i hvert fald inden for den almindelige indboforsikrings dækning

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-05-07 11:25

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men der er den mulighed, såfremt du er under 21, er flyttet hjemmefra og bor alene, at du er dækket via dine foældres indbo/familieforsikring.

Men ellers vil det billigste sikkert være, at du tegner en indboforsikring, så er både dine ejendele, møbler o.s.v. og cyklen dækket

http://www.forsikringsoplysningen.dk/Forsikringstyper/Indboforsikring.aspx

mvh dova

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 04-05-07 11:28

Mange tak... det må jeg hellere se at få tegnet så. Er desværre ikke under 21.
Nogen forslag til et billigt forsikringsselskab som stadig har god dækning?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 04-05-07 11:33

se på:

www.forsikringsluppen.dk

Der kan du sammenligne de forskellige selskaber

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 04-05-07 11:40

Mange tak. Smid det lige som et svar så jeg kan slippe af med mine point....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-05-07 11:44

Øhh... alt hvad der er smidt her er svar, du skal bare klikke på accepter svar i toppen af det enkelte indlæg

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 04-05-07 11:46

Det var kattens..... det havde jeg ikke set.... min fejl.
Anyways, tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : icedice

Dato : 04-05-07 11:46

Tak for svaret Kortoververden.