/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken DVD brænder?
Fra : Djkruntz
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 29-04-07 20:39

Hey!

Står og skal til at købe en ny DVD brænder da min gamle NEC 2500-A er for sløv.
Har været meget glad for min gamle brænder, den har aldrig svigtet mig med fejlbrændinger osv..

Mit spørgesmål går ud på at finde en ny god brænder der kan:
Brænde DVD-R i 16x
Hurtige søgetider (ved ikke hvor hurtigt det skal være mere)
Have Lightscribe
Og skal den være sort eller ekstern.

Bruger normalt Verbatim 16x Printable skriver og skal måske til at købe nogle Lightscribe skriver.

Hvad skal man købe så man får noget kram. (også for pengende)

Mvh ..::Djkrutnz::..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-07 21:20

Lite-on er jeg ALDRIG gået fejl af....

Kommentar
Fra : kj

Dato : 30-04-07 10:15

Jeg køber skiver på følgende adresse: WWW.billigmedien.de.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 30-04-07 10:16

Jeg forøvrigt også Lite-on

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 30-04-07 17:01

Hej.
Det er jo ved at blive et helt halleluja-kor, for jeg har for tiden en Lite-on brænder.
Jeg har i tidens løb haft forskellige, med vidt forskellig levetid.
De to Lite-on, jeg har haft, har levet længe, været pålidelige, og har overgået dyrere brændere, min PC har haft installeret.
Medierne køber jeg hos Azomedia (billig fragt, A-grade og pålidelige oplysninger om, hvilken hastighed, man kan brænde med).
Jeg vil nu mene, at langt, langt de fleste brændere i dag er rigtig gode, så finder du et godt tilbud, vil jeg ikke tøve med at slå til, hvis jeg var dig.
Held og lykke med anskaffelsen.
VH
Leif