/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dvd Film skal brændes ned...
Fra : cobran
Vist : 656 gange
85 point
Dato : 27-04-07 12:42

Når man downloader en film der er ripped fra en DVD (på 4 GB f.eks ) så er de ofte delt op i flere filer på 40 MB x 82. Så extracter jeg én af dem, og får 1 mappe ud af det på 4GB og derudner er der 2 mapper hvor den ene hedder AUDIO_TS og VIDEO_TS .

Hvordan skal jeg så brænde det ned for at jeg kan se filmene på tv´et?

MVH. Cobran

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-04-07 13:17
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 13:45

Citat
Når man downloader en film der er ripped fra en DVD

Må man ikke.....

Ved kopiering af EGNE film kommer ganske rigtigt 2 mapper...

Audio_ts
Video_ts

Det er disse 2 der skal brændes på den nye DVD

Ofte ligger der kun filer i video_ts da Audio_ts tit slet ikke bliver brugt hvis ikke der er flere sprog osv....

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 27-04-07 14:31

lad os antage det er min mor der er filmstjerne og nu har jeg lige ripped hendes film ... men den originale cd er væk ... hvordan skal jeg så brænde den tomme mappe Audio_TS og Video_ts ned ... Skal man lave en ny mappe og kalde den noget specielt eller hvordan gør man.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 85 point
Dato : 27-04-07 14:38

Nix...

Du laver blot en FilmDVD i dit brænder program - så er disse 2 mapper det eneste den vil importere...

Resten går automatisk når du trykker på brænd....

Fra start kan du blive spurgt om du vil lave en menu - det gør du bare hvis du vil.....

Det nemmeste når du har mapperne er at bruge clonedvd http://www.clonedvd.net/clonedvd-download.html Der er det hele automatisk....

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 27-04-07 14:51

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 14:58

Selv tak...