/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft OfficeOUTLOOK 2003
Fra : pspgirl
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 24-04-07 23:58

hej
håber der er en der kan hjælpe mig

når jeg sætter et billede ind i min mail ( ikke vedhæftet...men sæt ind ) som jeg vil sende til en veninde....
billedet er 500x350 pixel.... men i mailen ses det meget lille .... ca 25x25 pixel ..alså meget lille og kan næsten ikke ses LOL

tror det er noget i mine indstillinger men syntes jeg har været det hele igennem ...

en der har en ide???

knus Pspgirl

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-04-07 08:34

Det er formentlig fordi du ikke indsætter billedet men den ikon som repræsenterer billedet på din skærm.

Prøv i stedet at vedhæfte billedet.
Mange mailprogrammer viser vedhæftede billeder som om de var en del af selve mailteksten. Det er nok derfor du tror man kan sætte billeder ind i outlook mail.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-07 08:42

Det er sikkert fordi du vælger at sende billedet som mail (og ikke blot indsætter filen) - derved bliver det automatisk lavet mindre....

Det er et levn fra tidligere da det ikke var smart at sende STORE mails.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-07 08:45

Blot gå i "indsæt" - "billede"......

Så bevarer det størrelsen....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-07 09:44

Citat
når jeg sætter et billede ind i min mail ( ikke vedhæftet...men sæt ind )

er der ikke som i outlook express et valg der foreslår at formindske størrelsen - eller beholde den oprindelige størrelse ?????

Kommentar
Fra : pspgirl

Dato : 25-04-07 14:11

der er intet problem når jeg vedhæfter..... men det har altid virket når jeg går i indsæt billede

...finder mit billede på min PC..og så er det den oprindelige størrelse.... kan ikke forstå det pludselig ikk virker mere.

jeg sætter selve filen ind .... ikk som mail ...... og det har virket indtil i lørdags....

jeg har intet nyt installeret ...... ej hellere uinstalleret noget.

det var pludselig i lørdags ...så virkede det ikk mere.

knus pspgirl

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-04-07 19:59

Tag din Office CD, sæt den i drevet og kør en "find og ret fejl" (under hjælp)...

Det kan i mange tilfælde hjælpe .