/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
"PoUp" billede
Fra : klanger
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 22-04-07 10:28

Vil gerne kunne lave et "tekstbillede" der åbner et splitsekund efter folk åbner forsiden på en FP hjemmeside.

Dette "tekstbillede" skal helst forsvinde af sig selv efter de sekunder det ta'r at læse det.

Er der en der har en god idé til løsning til dette?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 11:33

"Folk" HADER popuper - tror du det er en god ide......

Desuden er der ingen grund til at have spørgsmålet 2 gange - det giver ikke extra respons....

Hvis du sletter det inden nogen skriver får du point igen.....

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 22-04-07 15:01

Det var jo ikke for, at blive rettet jeg skrev....

Men undskyld jeg fik det med to gange....

Men hvad med en idé om hvordan jeg ellers kan få et godt budskab ud inden folk kommer til hovedsiden...?????????????

Og jeg går ikke så meget op i disse point, men mere de gode svar man plejer, at kan få herinde!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 15:13

Du kunne jo lade forsiden være OPLYSNINGEN hvor man så bare klikker videre til "hovedsiden"

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 22-04-07 15:55

Skal jeg så ikke lave hele index.htm om eller?

Annuller spørgsmålet
Fra : klanger

Dato : 09-06-07 07:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål