/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Covers og Label program
Fra : ppk
Vist : 669 gange
150 point
Dato : 22-04-07 09:41

Hej

Er der nogen der kender et program til at lave COVERS og LABELS med ?

Jeg bruger for tiden Nero Cover Disigner fra Nero 7 Ultra Edition, men der må da være et bedre og nyere program der kan det samme !

PPK

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 22-04-07 09:47

Måske dette

C:\Programmer\Canon\CD-LabelPrint\Manual\top.htm

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 22-04-07 09:47

Til at lave covers kan du bruge UnderCoverXp, det kan både bruges til cd-bokse samt til dvd bokse.
Både alm samt slim covers. Til at printe på skiven bruger jeg CD-Labelprint tra cannon

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 22-04-07 09:52

UnderCoverXp kan hentes gratis her FreeWindows.dk - Downloads samt program til at printe på cd-er med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 10:05

Der findes 1000vis af den slags programmer.....

Det er bare at søge på google....

Selv Office kan klare den slags.....

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 160 point
Dato : 22-04-07 10:29

Prøv Averys produkter - kan downloades gratis her: www.avery.dk opret dig som bruger (gratis)

Clou

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 22-04-07 11:25

vil også lige anbefale Avery Design Pro, som kan downloades helt gratis fra www.avery.dk (de har et utal af skabeloner til hele deres produktsortiment)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 22-04-07 11:26

benytter selv Roxio Easy CD & DVD Creator

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 22-04-07 12:35

Gør det selv, f.eks. i publisher "officepakken" du sestemmer selv størelse og midter hul i forhold til dine labels, og størrelse på dvd , cd æsker.

Labels kræver lidt tålmod at få dem centreret men besværet værd

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-04-07 13:29

Jeg syntes du skulle gå hér en et smut:

http://www.freeserifsoftware.com/

Der er ALT hvad en lille bogtrykker har brug for.......og så kan du downloade flere designs

OG så er det gratis

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 01-06-07 15:07

Tak for svaret clou.

Valgte imellem mange, der er jo godt nok mange andre muligheder også kan jeg se.

PPK

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-06-07 17:08

Velbekomme - godt du har fået det du søgte efter

Clou