/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN - Store displaybilleder
Fra : Acidesign
Vist : 1023 gange
100 point
Dato : 21-04-07 12:57

Efter at jeg har skiftet logon e-mail adresse, er der desværre sket det meget irriterende, at jeg ikke længere har store ikoner af mine kontaktpersoner på listen over kontaktpersoner, men kun de små grønne/grå "ludobrikker".

Jeg er ret overbevist om at jeg på et tidspunkt har set et flueben eller lign. som man kan ændre for at skifte fra små til store displaybilleder på kontaktlisten, men jeg kan /&%/(&%¤## ikke huske hvor.

Spørgsmålet lyder altså: Er der nogen der ved hvordan jeg i Messenger på oversigten over kontakter, skifter fra de små ludobrikker op til de store kontakt ikoner, hvor displaybillederner så med tiden vil dukke op.

Min version hedder Microsoft Messenger Live 8.1 Build 8.1.0178.00

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-04-07 13:19

Standard indstillingerne i Messenger og som ikke lader sig ændre, er tilsyneladende disse grå og grønne ludobrikker...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-07 13:21

funktioner - indstillinger - generelt - flueben i vis dispalybilleder fra andre (hvis jeg har forstået dig ret )

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 21-04-07 13:37

Hvis jeg har forstået dig ret, vil du gerne have vist dine kontaktpersoners
displaybillede ud for deres navn i hovedvinduet?
Jeg har lige ledt efter den funktion, og den er tilsyneladende ikke med i Messenger Live

//Kettedk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-07 13:43

når du åbner for at sende er der øverst th en pil helt ude i kanten - (vender indad mod vinduet) - klikker du på den vises de personlige displaybilleder - under begge ( dine og dine venners) kan du vælge størrelse ........... håber stadig jeg har forstået dig rigtigt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-07 14:03

Som jeg har forstået det

Så er det i oversigten af dine kontaktpersoner du vil kunne se displaybilledet.

Da jeg skiftede til msn-live blev displaybillederne også til grønne/grå ludobrikker i oversigten.

Displaybillederne kan jeg kun se ved at klikke på "ludobrikken" eller skrive med kontaktpersonen.

Jeg tror ikke du kan ændre det med mindre du går tilbage til en "gammel" version af msn.

Kommentar
Fra : Acidesign

Dato : 21-04-07 14:12

Hejsa..

Tak for svar indtil videre, men der er desværre ikke nogen af svarerne der rammer mit spørgsmål.

Jeg har lagt et par billeder op, så problematikken kan ses. Jeg VED det kan lade sig gøre, for der er en anden bruger på denne computer, hvor det fungerer uden problemer.

Check det ud her: http://msn.9th.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-07 14:18

Hvorfor spørger du så ikke den anden bruger, der er på samme computer.

Kommentar
Fra : Acidesign

Dato : 21-04-07 14:19

Fordi min kæreste heller ikke ved det..

Som nævnt i første indlæg, så har jeg slået det til et eller andet sted, men kan ikke huske hvor..

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 21-04-07 14:52

hvis du ikke får svar her, er support bedste sted at henvende sig - de er hurtige og relevante i deres svar.

http://support.live.com/default.aspx

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 21-04-07 22:00

Er der kommet et godt svar på dette spørgsmål? har også selv været ret træt af at man ikke kan se displaybilleder

Accepteret svar
Fra : spejder_ben

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-07 22:04

Nå det var faktisk ikke så svært alligvel:)
Har fundet ud af det:
I øverst højre hjørne af messenger-vinduet er der en ludobrik med et plus-tegn. Ved siden af er der to pile som peger hver sin vej. Klik på den!
Så komemr der et vindue frem hvor du marker "vis detaljer om kontaktpersoner". VOLA så har du store billeder

Svære er det faktisk ikke

Kommentar
Fra : Acidesign

Dato : 22-04-07 01:37

Ahh... Det viste sig at jeg havde modificeret min udgave af messenger så meget at de knapper faktisk var forsvundet, så derfor har jeg nu afinstalleret og re-installeret Messenger, og nu fremkom de små pile som du snakkede om..

Jeg har nu store ikoner på min messenger igen, og kan se mine kontakt personer..

Tak for hjælpen, Spejder Ben scorer points..

Næste projekt er nu at lege med min messenger modifier én gang til, så jeg kan få alle reklamerne fjernet... og så huske ikke at fjerne de vigtigste knapper...

Godkendelse af svar
Fra : Acidesign

Dato : 22-04-07 01:38

Tak for svaret spejder_ben.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-04-07 01:41

Citat
Standard indstillingerne i Messenger og som ikke lader sig ændre, er tilsyneladende disse grå og grønne ludobrikker...

Så var der minsandten en løsning lige tæt ved alligevel...