/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
sponsorstøtte?
Fra : 7777
Vist : 1422 gange
20 point
Dato : 20-04-07 18:28

heej
er der en der kan hjælpe mig med at komme igang.
jeg skal skrive en ansøgning til pressalit (dem som laver toiletsæder)om
sponsorstøtte. jeg skal især søge støtte til transport og præmier.
jeg er medarrangør af et svømmestævne for handicappede?
håber der er en der kan hjælpe mig, for jeg ved ikke hvorda jeg
skal stille det op?

Dorte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 18:34
Kommentar
Fra : 7777

Dato : 20-04-07 18:36

ja den er os fin, men jeg skal skrive en rigtig ansøgning med tekst og det hele,
denne ansøgning du har fundet skal jeg udfylde bagefter.
men det forlanger de, og det er det der gør det så svært.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 18:40

Citat
men det forlanger de

Hvorfor tror du det..... Det er IKKE det de skriver.....

Men ellers kan du skrive til denne adresse og spørge om hvad der er vigtigt for at komme på tale til et sponsorat....

tma@pressalitgroup.com

De har jo netop lavet formularen for nemmere at kunne behandle sagerne.....

Kommentar
Fra : 7777

Dato : 20-04-07 18:44

det ved jeg godt
men jeg har fået til opgave at skrive en rigtig ansøgning. det er noget jeg skal bruge til undervisning i 9 klasse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 18:47

Det havde da været nemmere at skrive det med det samme, fremfor at "binde" os en historie på ærmet....

Hvis du underviser i 9. klasse er det vel ikke os der skal fortælle dig hvordan man gør...

Citat
til opgave at skrive en rigtig ansøgning

Det ER en rigtig ansøgning - det er sådan de vil have den.....

Kommentar
Fra : 7777

Dato : 20-04-07 18:50

nu skal du være sød, jeg underviser ikke i 9. klasse, jeg går selv i 9.klasse
er jeg så dum at i andre ikke forstår mig?
undskyld!

Kommentar
Fra : 7777

Dato : 20-04-07 18:51

jeg startede os med at skrive jeg skulle lave en ansøgning, gjorde jeg ikke?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 19:06

Jo....

men du sluttede med dette.....

Citat
det er noget jeg skal bruge til undervisning i 9 klasse

Så hvis det præcis er det firma du skal skrive om - så er det den formular du skal bruge.....

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 20 point
Dato : 21-04-07 11:12

Der er ret mange henvisninger på nettet til hvordan man opstiller en legatansøgning - det kan du prøve at søge lidt på, på google.

Nu er det svært at vide hvor meget i selv skal digte - eller om i har fået oplysninger om det stævne, ellers må du jo finde på noget. Normalt skal man motivere en ansøgning, dvs begrunde hvorfor man netop mener denne sag skal støttes og hvorfor netop dette firma skal gøre det (undersøg lidt om firmaet).

Du kan faktisk gå frem efter spørgeskemaet og så bare skrive din stil i samme punkter.

Kommentar
Fra : 7777

Dato : 22-04-07 07:10

det vil jeg prøve
tak.

Godkendelse af svar
Fra : 7777

Dato : 22-04-07 07:11

Tak for svaret jomfruane.