/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
TIL o.v.n....
Fra : join
Vist : 409 gange
70 point
Dato : 20-04-07 07:24

Hejsa
opdagede lige at man også kan give points på denne måde,,

Tusinde tak for hjælpen med linux

stor hilsen
join

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 70 point
Dato : 20-04-07 12:09

Selv tak, hvad bestuttede du dig til ? Jeg er for nærig til at bruge point, for at købe svaret i dit spørgsmål God weekend

Godkendelse af svar
Fra : join

Dato : 21-04-07 07:39

Tak for svaret o.v.n..

Det blev jo nærmest til en super-streng,,, så beslutningen,,, det bliver både og !! Linux har jeg til gode, det er kun skubbet foran mig lidt endnu. Man skulle jo nødig få "info-forstoppelse"

Jeg er heldigvis ikke nødtvunget til at opgradere lige nu, har jo min goe gamle putter (KongKristrian) der aldrig har svigtet endnu Men, men,,, den er opgraderet med til de max 500 ram og begrænset til sine 700hz,, sååååå Vi snakkes jo nok - tusinde tak for nu - held og lykke med misserne - go weekend.