/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hjælp til kalender i Outlook
Fra : me67
Vist : 919 gange
500 point
Dato : 19-04-07 13:50

Når jeg går ind i min kalenderdel i Outlook har man muligheden for at vælge hvordan
man vil have at kalenderen skal se ud - altså om det er dag, arbejdsuge, uge eller måned
man vil kunne se.

Mit ønske var så om der var en muligt at få vist den der hedder "uge" på samme måde
som den der hedder arbejdsuge - altså hvor de 7 dage står på en række ved siden af
hinanden og med klokkeslet føjet på (som der er i dag og arbejdsuge)...

Venligst ME67

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 510 point
Dato : 19-04-07 13:55

Hejsa

Prøv at gå ind under "Funktioner" --> "Indstillinger" og vælg kalenderindstillinger. Her kan du vælge hvor mange dage der skal på "Arbejdsuge"

Er det ok?

Moltov

Godkendelse af svar
Fra : me67

Dato : 19-04-07 14:09

Det var jo lige det jeg skulle bruge.

Tak for svaret moltov.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-04-07 14:09

Jow det virker ski...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-04-07 14:50

Jeg hugger lige "fidusen" Tak!