/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Indentifikation af kunst
Fra : scheidelin01
Vist : 498 gange
75 point
Dato : 19-04-07 00:22

Jeg har 2 skulpturer med indgraveringen OB 97 og der står intet andet.
Hvem er denne kunstner?

Jeg kunne ikke finde en gruppe der passede bedre end denne hvor jeg kunne stille spørgsmålet. Ledte efter "Kunst"

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-04-07 07:15

Du skal på biblioteketet. De har bøger med signaturer, men de kan ikke lånes med hjem (nordjyllands landsbibliotek).
Jeg har selv jagtet signaturer, og fandt på denne måde nogle af dem, selv om det er et stort arbejde (der er mange bøger).

Der er stort set ikke noget på nettet, i forhold til hvad der findes i bøgerne, desværre.
Så der er ikke andet at gøre, end at pumpe cyklen, og se af at komme afsted.

MVH

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 19-04-07 10:04

Ellers kan du tage det med forbi et auktionshus, ev Lauritz.com der kan de sikkert fortælle hvem det er. Og hvad det er værd.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-04-07 13:20

Du kunne smide et billede ind på denne side
og et link til os.
www.peecee.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : scheidelin01

Dato : 05-06-07 11:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål