/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
billede - fnollerpige
Fra : lillemig
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 16-01-03 16:56

Mega ked af du har slettet dit billede, du skrev "fornærmet - mig (aldrig)"!!!!
Det flotteste billede - og jeg er virkelig ked af det er slettet, alle kunne se det før, at jeg uploadede det kan da ikke ændre noget - eller hva'?
Jeg sad der og drømte mig 30 år tilbage........ æv

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 17:03

Jammen det har jeg heller ikke - det gjorde Zonker bare *GGG*

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 16-01-03 17:27

hva' ba' zonker? Jeg kvæler ham sku' !!
Kunne man få en kommentar her fra Zonke - hvis ikke du -"Zonker" - har en god forklaring til den disposition er du "out". Det kan ikke være dig der bestemmer hvem der lægger et billede ind og - slette et billede er aldeles uforskammemet - havde været af MIG kunne jeg tilgive, men "fnollerpige" sådan et billede er bare........ jeg overvejer et nyt ikon "dreamer" dutter ikke!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 16-01-03 17:39

Ja, han bort-censurerede mig - jeg arme pigebarn *snøft*

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 16-01-03 18:05

Arme pigebarn... *snøft* hva' med os andre? snøft -snøft, men afslutter spm. bare desorienteret. Ved ikke om det er dig eller zonker der har fjernet billedet, slutter med: (wauv) og - hva' hulen tænker "zonker" på når han sletter DIT billede?????

Godkendelse af svar
Fra : lillemig

Dato : 16-01-03 18:09

Tak for svaret Fnollerpige.
Jeg kvæler "zonker" - hvis jeg møder ham!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 18:54

Jamen det MÅ være Zonker - jeg lagde det op, og i næste øjeblik var det væk
( seriøst !!! )

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 16-01-03 19:10

Jeg kan da stadig se det!!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 16-01-03 19:25

er bare en prøve!!

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-01-03 19:29

Hej

Hvaba --- Karina du er da stadig på siden

Mvh

Parkens

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 20:09

Ja, men sendte EET mere op for at teste ( Rfou havde problemer ) og Zonker mente åbenbart ikke man måtte have 2 *GG

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 16-01-03 20:18

Hov - how, nogen har misforstået hvad der menes med det billede!?
Her er: http://yff.dk/web_pages/kandu/Bakken_2000_-_Ram.jpg
fnollerpigens billede lå også der!
ak og v'e - jeg savner billedet af "fnollepigen" det er bare wauv og intet med dette "wauv ikon" at gøre men et billede "lillemig" kan sidde og drømme 20-30 år tilbage om!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 21:13

Hvorfor hede hule h...... er dette indlæg HOT ????
nu må I da styre jer......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 21:16

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-01-03 21:19

LOL

Er man efterspurgt, eller har de mandlige hormoner et problem ? *GF*

lille mig, mon det ikke var en ide at deltage ? :)

Og ja jeg slettede det, da det var en test, da Rudolf ikke kunne få det til at virke. PS : Siden har været nede i 2 timer p.g.a. opdatering af lidt af hvert *GF*, og hvad i alverden fejler det billede der ligger der nu ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 21:21

Hej Karina
HOT HOT dit billede er så godt godt
lyder som en sang jeg engang har hørt
Er det ikke dejlig at du har fået dig en beundre herinde
Hvorfor smuttede du fra chatten igår aftes,lige da jeg loggede på?
men jeg fik da lige en lille sludder med franksp
MVH Brian

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 16-01-03 21:50

sorry:
Jeg ved jo du hedder karina, men zz ku' ikke lige kende dig osv.
Pardon - og, har du ik' et hvor du ligger på et isbjørnetæppe... nå - spøg til side, det nye billede er også flot meeeeen altså... pokker jeg ikke clippede det andet. og hot or not, du ER hot.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 22:17

*LOL* ..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 22:34

jeg kan da sende en hel skov af billeder - har nogle fra Miss Wet T-shirt jeg vandt sidste sommer *S

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-01-03 23:00

LOL, dem kunne han sikkert tænke sig LOL

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-01-03 23:02

Nå men nu til det mere seriøse *G*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-01-03 23:07

*LOL* - ja nu til noget heeeelt andet TAK

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 17-01-03 12:41

Når spm. nu blev kaldt "billede fnollerpige" synes jeg det er mest reelt der også vises et - og karina har jo før sagt... sur, mig naaaj aldrig!

http://yff.dk/web_pages/kandu/karina.jpg

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-01-03 14:50

Heeey Lillemig HVAD med om DU så og fik lagt et billede op !!??

det er da snyd....

Bare se at få et lagt op, og det lidt tjept, du