/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
asrock k7vm2 ikke starte op ??
Fra : GizmoPro
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 14-04-07 20:47

har fået en pc med et asrock bund kort, når jeg sætter skræm til viser skærm at der igen forbindelse til pc, og det er lige meget om jeg bruger onboard grafik kort eller agp grafikkort, den har fået nye ram ny strøm forsyning håber i ved hvad jeg mener ???P

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-04-07 21:25

Når du tænder for comp og skærmen er tændt vises der så ingenting lige i starten.

Kommentar
Fra : GizmoPro

Dato : 15-04-07 06:19

der er sort skræm, kan ikke engang komme ind i bias, er ude i at det nok er bundkort som er stået af, tager nok prosser og prøver den af i min gamle pc

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-04-07 13:59

Kommentar
Fra : GizmoPro

Dato : 15-04-07 15:56

oki fandt fejlen bundkort sået af og cpu også, de havde da ikke kommet køle pasta på den da de sætte den på bundkort alså mellem cpu og køler ha ha

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-04-07 20:09

Så tag den køler af og brug den cpu til spejlæg.
.............Tja det kan jo gå for stærkt en gang i mellem.