/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
messenger læsetjeneste usn
Fra : minnam
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 12-04-07 11:51

jeg får at vide at der findes en ny version af messenger som jeg kan hente,
når jeg gør det og den forbereder installationen virker det lidt mystisk.. den
guiden installationen spørger om jeg ønsker at reparer eller fjerne.. jeg siger
så reparerer.. den fortsætter installationen og så siger den at der mangler et
serviceprogram læsetjeneste usn-poster - delemapper usnjsvc - og om jeg har
tilladelse. Det aner jeg ikke noget om, og hvor jeg skal hente det evt...
så jeg kommer ikke videre men må annullere installationen.

er der nogen der ved hvad der er galt.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-07 12:30

Hej minnam

Prøv at downloade herfra: http://www.windowslive.dk/?p=LiveMessenger

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-07 13:40

du KAN jo have en fejl så det klogeste ville være at slette messenger helt og aldeles først.

For at slette messengeren helt og holdent så gå i kør - kopier dette ind:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

klik ok

du kan så hente den nye opdatering ned og se om det så hjælper (plejer det )

Godkendelse af svar
Fra : minnam

Dato : 12-04-07 16:14

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-04-07 09:26

Velbekomme minnam - godt hvis du har fået det til at fungere!

Clou