/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fremkaldelse af film
Fra : thulin
Vist : 894 gange
50 point
Dato : 10-04-07 08:13

Hvis jeg har en almindelig film, som jeg gerne vil have fremkaldt, findes der så steder hvor man kan sende filmen til og få billederne retur med posten ?

Jeg ved godt at jeg bare kan gå i Merlin eller Bilka, men hvis jeg nu ønsker at fremsende rullen og modtage billederne pr. post igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-04-07 08:27

Det var da dejligt at læse, at andre end jeg foretrækker de gammeldaws papirbilleder

http://www.google.dk/search?hl=da&q=fremkaldelse+af+film&meta=

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 10-04-07 08:44

Den søgning havde jeg også selv foretaget, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen som kan modtage en alm film med posten, så betaling osv. foregår over nettet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-04-07 09:20

Hos dette firma http://www.extrafilm.dk/info/buy_terms.asp er der en faktura vedlagt dine billeder, så kan du vel betale over netbank

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-07 10:06

Du ringer da bare til din fotohandler.....

Han vil da helt sikkert gerne hjælpe dig så du slipper for at gå på gaden....

Men hvorfor vælge den DYRESTE løsning

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-07 11:08

Den fotoservice vi brugte har desværre lukket..........samtidig med at vi gik over til digital og nu er det merlin som laver digitalbillederne.

Annuller spørgsmålet
Fra : thulin

Dato : 10-04-07 20:48

Den service eksisterer nok desværre ikke.

Så jeg måtte aflevere filmen på gammeldags vis