/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Nvu som hjemmesideprogram?
Fra : Katka
Vist : 709 gange
430 point
Dato : 09-04-07 14:23

Jeg tænker på at lave min hjemmeside i et program som hedder Nvu. Det findes på dansk og det syntes jeg er en lettelse. Er der nogle her som har brugt dette program og har nogle erfaringer med det ?

hilsen Katka

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-04-07 14:47

NVU er rigtigt udmærket. Masser af tips her http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu-trin-installation.html

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 09-04-07 15:11

Ja jeg kender godt siderne, men vil gerne høre fra nogle som har brugt det og har fået nogle erfaringer med programmet. Er det nemt for en nybegynder?

Katka

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-04-07 15:57

Ingen af de programmer er vel nemme for nybegyndere, men jeg er selv nybegynder, og har prøvet flere, og jeg syntes at NVU hører til de begyndervenlige. Men det tager selvfølgelig noget tid, at lære det at kende.

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 09-04-07 16:22

Fint stl_s men kan du anbefale andre på dansk som er nemmere?

Katka

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 09-04-07 16:58

Kom nu frem alle jer der har prøvet at lave hjemmeside med Nvu. Fortæl om jeres erfaringer
HEJ

Katka

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 19:26

Namo Editor 3
Mener du kan FÅ den gratis, ved at gå på Biblioteket
og LÅNE K- computer CA: årgang ??? 04 og frem.

Men hvad, de har søgemaskiner.

Og Licensen er gratis...

Kan masser af godt, men IKKE PÅ DK.

Sætter du dig ind i det, tager det ikke mange dage at lære.
Men ALT, hvad du ikke forstår første gang, VED du til næste.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 19:27

Citat
Namo Editor 3

Namo Web Editor 3
Sorry

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 09-04-07 20:28

Beklager disken men det skal være på dansk, ellers har jeg slet ikke mulighed for at gøre det.
Men iøvrigt har du da ret

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 21:55

OK____ = KODNING = A LA MOLOKYLE ''sorry''
Det må JO tage en STENALDER,
Men held og >>KODER<<

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 21:57

Men BORTSET fra det,,,,,,,,,kunne det JO
være, at der fulgte en VEJLEDNING med...

H DET

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 10-04-07 11:43

Jeg kan ikke bruge alt det indforståede snak . Det løser ikke mit problem. Der må da være nogen
som har brugt Nvu som kan fortælle hvordan det forløb

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 430 point
Dato : 10-04-07 22:26

Hvis du vil have noget der er meget nemt at bruge, så er det den her http://namu6.com/

Er godt nok ikke på dansk, men det bør ikke være noget problem.

Jeg kender ikke andre gratis hjemmesideprogrammer på dansk, der er nemmere at bruge end NVU. Måske andre gør, men jeg tillader mig tvivle. Så hvorfor ikke bare gå i gang med det ? Arbejd med programmet, så lærer du det at kende.

Godkendelse af svar
Fra : Katka

Dato : 17-04-07 12:31

Tak for svaret stl_s. Der er åbenbart ikke nogle som har arbejdet Nvu, så du får P ene.
Hilsen og tak fra Katka

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-04-07 13:18

Velbekomme, og god fornøjelse med hjemmeside arbejdet .