/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ugyldig flytning af DLL fil...
Fra : Pigen2
Vist : 721 gange
90 point
Dato : 05-04-07 09:20

Da jeg tændte min PC til morgen fik jeg denne boks frem:

Citat
[B]RTHDCPL.EXE - Ugyldig flytning af DLL-System-fil.[/B]
System-DLL'en user32.dll blev flyttet i hukommelsen. Programmet vil ikke køre korrekt. Flytningen opstod, fordi DLL'en C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX brugte det adresseområde, der ellers var reserveret til Windows DLL-filer. Leverandøren af denne DLL bør kontaktes for at få en ny DLL-fil.

Ja, det lyder farligt fint og jeg fatter ikke en daddel.

Jeg downloadede Openoffice i går og så kom der en opdatering fra Windows... Kan det være noget af det?

Og hvad skal jeg gøre ved det? Gerne uførligt forklaret, for jeg er en hat til sådan noget.

Ann

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 05-04-07 09:21

Overskiften i citatboksen skulle have været fremhævet, så der stod altså ikke [B] i fejlmeldingsboksen...

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-07 09:22
Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 05-04-07 09:26

Manse: Hold op, du er hurtig!!!

Godkendelse af svar
Fra : Pigen2

Dato : 05-04-07 09:27

Kanon hurtig besvarelse!
Tusind tak!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:32

du skal helst ikke lukke spørgsmålet før du har tjekket om problemet er løst,vel vel vel ,er det det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 09:33
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:36

peeesssst,husk at fjerne den gammle før du opdaterer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:37

du er sku for hurtig midifik,jeg var lige ved at finde linket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 09:51

haha manse - det problem har været der nogle dage nu - mærkeligt nok havde jeg det selv en uges tid før

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:56

Det er mærkligt,jeg har selv realtek onboard lyd kort og
har ingen problemer,men det kan være fordi at jeg
bruger det som nr 2lydkort og mit pci kort som standart lyd ,eller det kan være fordi jeg opdatere mine drivere løbende,realtek driverne blev opdateret for 6 dage siden.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 09:58

så måske kan man nøjes med at opdaterer driverne,uden at hente microbløds opdatering.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 09:59

jeg havde heller ikke problemer efter opdateringen - men fik pga en fejlinstallation af et program der ikke ville være her . Opdaterer ellers også drivere løbende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 10:00

Citat
så måske kan man nøjes med at opdaterer driverne,uden at hente microbløds opdatering.
ja tror jeg - men jeg tog opdateringen og havde ingen probs derefter

Kommentar
Fra : finn-haugen

Dato : 06-04-07 09:31

Hej Manse

Jeg forsøgte at køre www.spyvarexxx, men det gik galt, jeg fik den besked at sproget, ikke var det samme, som det der var på min Pc ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 09:36

finn-haugen - din kommentar hører ikke til her - læg det ud som spørgsmål for sig selv
(hvis du kører vista så oplys det)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 09:39

Midifik>jeg tror du har lagt et forkert link til realtek drivere dette er nok det rigtige>
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=14&PFid=23&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false
--------------------------------------------------------
finn-haugen >jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener????

Mig dum måske

Manse9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 09:45

manse du kan selv være et forkert link (realteks hjemmeside begge to ) - arghhh har jo begge to liggende

Dig dum alligevel !!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 10:14

Det dur jo ikke vis du henviser til HD driver vis kortene ikke understytter Higdef(lyd chipset) og er et
almindelig AC'97 lyd chipset,vel vel vel,dig og en lillle bitte bitte mulski dumski

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 10:18

totalt korrekt hold så OP !!! - tak for korrektionen

BVADR hvor jeg stadig er morgenformiddagnæstenmegetmuggen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 10:25

morgenformiddagnæstenmegetmuggen>mig ALDRIG så

dan

nogetski

Drik din kaffe eller du må daffe

afski

Hygski med digski

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 10:31

for hulan da også manse - måtte give hele 9 for at købe tråden og svare dig *G*

MÅ godt være morgenformiddagnæstenmegetmuggen lidt idag - vågnet med (uforskyldt) hovedpine (hold bøtte) - angrebet at mega allergi (piiiiiiiiv) - vaskemaskinen vil ikke centrifugere rigtigt (oldgammel sag) - såååååååååååh

drikker kaffe

hører glad musik

kom til at grine over dig dit skummel

har lige mødt den søøøøøøøøøødeste hundehvaps

og verden ser slet ikke så dum ud endda

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 10:32

skummel ??? (ved jeg så ikke hvad er ) - skrummel !!!!!!!!

Hygge selv

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 10:36

Nå så hygger du dig jodet kan da ikke være bedre,vel.
Jeg skulle mene jeg er 9 af slaksen verd

Manse VUF vuf-missekat 9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 10:40

jamen klart jeg gør *G*

Citat
Manse VUF vuf-missekat 9933
<-------------- tænkte nok du var en klon af en slags

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-07 10:51

næ,jeg sad og sagde vuf vuf højt da jeg læste >

"har lige mødt den søøøøøøøøøødeste hundehvaps"

og katten glodede på mig som om jeg haved spist dens tør fodder,vuf vuf missekathjernen er et underligt sted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 10:58

Citat
hjernen er et underligt sted
<---- det tror jeg så på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 10:59

undskyld pigen2 - der er gået sniksnak i din tråd og jeg så lige du er online