/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændre farve på Proceslinjen ??
Fra : molokyle
Vist : 2439 gange
500 point
Dato : 03-04-07 01:52

Læs spørgsmålets overskrift !!!

Baggrundsfarven det er ....i stedet for den 'kedelige' standard grå ?

Ka' det la' sig gøre ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-07 07:12

joooeehhh - egenskaber for skærm - udseende - farveskema ........ er du ikke tilfreds med skærmens udseende bagefter skal du rette det til under skrivebord bagefter

(hele tre farver at vælge imellem )

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-04-07 08:10

Ja, som Mirit skriver. Grå, blå og oliven.
Jeg er bare helt

over at jeg vidste noget du Molo ikke vidste om computeren, ja det er faktisk svært at forstå, hvorfor du ikke kunne finde ud af noget så nemt, altså når du ellers kan finde ud af noget ret svært, ik?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-04-07 10:03
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-04-07 11:22

Måske kan HoverMatch gøre tricket. Jeg har ikke prøvet http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-04-07 17:03

miritdk + mulberry + Gambrinus + stl_s :

Come on...

Bevis jer påstande:

F.eks. ved en simpel forklaring på, hvorledes man ændre proceslinjens bagrundsfarve !

Evt. lidt mere specifik end mititdk's ; Højreklik på skrivebordet. Vælg menuen: "Egenskaber". Vælg så fanebladet: "Useende" eller ..farveskema eller ... knappen; [Avanceret] ..eller 'noget'

Spørgsmålet gælder iøvrigt også baggrundfarven på ALLE menuer i Windows (= højreklik, Hentning af filer, dialogboxe mv.). Jeg går stærkt ud fra denne grå farve er en eller anden form for 'default'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-04-07 17:07

Skærm>udseende>Farveskema

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 500 point
Dato : 03-04-07 17:10

Flere ændriner under avanceret samme sted,farver/txt type/størrelse du kan f.eks. sætte farver inde i mapper o.a fra hvid til ?o.s.v

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 03-04-07 17:15

Se dét ...var til at forstå Manse9933

Det ska' lige siges at jeg 'normalt ikke ligger og 'roder' men den slags petitesser, men nu var der én som spurgte mig ..og jeg måtte blive vedkommende: Svar skyldig.

PINLIGT !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-04-07 17:25

Lorte bredbånd>
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30626
Nu skal du se at få møl kontaineren of af foret>

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30603

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-04-07 23:41

Det kan da kaldes et beskidt trick

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 23:18

Jeg fandt dette udmærkede freeware program til at redigere desktop'en:

http://www.pcworld.dk/download/48/93

</MOLOKYLE>