/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Microsorft office 07
Fra : thyfoon
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 31-03-07 15:16

ang Microsorft office 07 nogle der ved hvoerdan man kan få minder linje afstande i word syntes det står for langt fra hinanen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-03-07 15:33

Knappen, som LAVER STORE BOGSTAVER + ENTER

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 31-03-07 15:34

Du kan vælge formater - typografier og formater - ny typografi og herefter vælge linieafstand.
Det mindste du kan vælge er - så vidt jeg husker ½ cm.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 31-03-07 15:48

HVORDAN FINDER JEG formate kan ikke se det i 07 udgaven

Accepteret svar
Fra : Moneypenny

Modtaget 110 point
Dato : 31-03-07 16:12

Den er lidt tricky.
Hvis du går under fanebladet sidelayout, kan du se, at de øverste værktøjslinjer ligesom er opdelt i kolonner. Hvis du finder kolonnen, hvor der står afsnit forneden, kan du se, at der er en lille pil til højre herfor. Når du trykker på den får du et vindue op, hvor du kan vælge linjeafstand.

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 31-03-07 16:55

Tak for svaret Moneypenny. lige dey jeg skulle bruge