/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Bø___hhhh
Fra : sofus.dk
Vist : 1003 gange
65 point
Dato : 23-03-07 02:47

Ordet er frit________________

G

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-03-07 07:31

www.vhd.dk
Go' weekend
Søren

Accepteret svar
Fra : lyngballe

Modtaget 65 point
Dato : 23-03-07 08:51

Det er muligt, at 99% af al spiritisme (kontakt med afdøde osv) er ren svindel.
Disse 99% er komplet uinteressante.
Det interessante er den ene %, der vidnefast og uigendriveligt dokumenterer en kontakt til en oversanselig verden. DEN bør undersøges fordi den rører ved noget, der vælter hele vores fysiske verdensbillede.
vl h L

Kommentar
Fra : Kattrine

Dato : 23-03-07 09:19

Så sandt. Vogt dig for platenslagere, men der er ingen tvivl om at " der er mere mellem himmel og jord, end der er andre steder".

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-03-07 16:01

Jeg har haft kontakt med de levende. Altså på stor afstand og kun ved tankeoverføring.
Det var ikke en bevist handling................men øverførslen var der.

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 23-03-07 16:19

...fortæl gerne lidt nærmere om det, e.c.
vl h L

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-03-07 16:56

Nej - desværre er det meget personligt - så det vil jeg ikke. Men jeg kan fortælle at det var under ekstreme forhold og det var i begge retninger i henholdsvis det ene og det andet tilfælde.
Sorry - men mere kan jeg ikke sige.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-03-07 10:34

Rigtig mange driver plat på denne søgen efter svar og/eller healing. Jeg taler af erfaring!

Hvis du overvejer at besøge en clairvoyant eller lignende, så tillad dig selv at være kritisk. Der findes mange, der bruger psykologi og aflæsning af kropssprog til at pejle sig ind på noget, der kan passe (på alle!)... Og så betaler du mindre formuer for en gang pladder.

Bed indledningsvis vedkommende om noget "bevis" i form af fakta, som ikke kan gættes og gerne noget specielt. Det kan eks. være dine nærmeste "på den anden side", eventuelle dramatiske/uventede dødsfald, dine egne brækkede knogler, nyligt job- eller boligskifte m.v.

Hvis det er en der kan "noget", så vil det ikke være noget problem. Og vedkommende gør det gerne og ofte endda frivillig, netop for at vise, at det er ægte.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-07 11:12

CLAN
kan ikke komme ind på dit link, men der skal måske = extra KRÆFTER til...

Citat
Det er muligt, at 99% af al spiritisme (kontakt med afdøde osv) er ren svindel.
Disse 99% er komplet uinteressante.

Jeps, og de nedsætter sig som regel som Helere og andet godtfolk.
Mens den ene % holder sin kævle med det, de oplever...

Citat
Vogt dig for platenslagere, men der er ingen tvivl om at " der er mere mellem himmel og jord, end der er andre steder".

Citat
Rigtig mange driver plat på denne søgen efter svar og/eller healing. Jeg taler af erfaring!

Kender det, der skal ikke megen viden til, for at lokke andre.
Bare se hvad folk hopper på HERINDE, uden at have været til en ''samtale''

Selv havde jeg som lille et bestemt mareridt, der gentog sig
gennem et par år, for så alrdig at komme igen.
Og det fortalte jeg til familien, som grinte og så var den ikke længere.

Idag, 40 år efter - er det NÆSTEN gået i opfyldelse, til tider SCARY at tænke på.

Og så er der den, med mennesker, der kan tage en telefon
1 sekund før den ringer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-03-07 12:00

Linket burde fungere... det gør det hos mig
Måske de højere magter ikke vil lade dig komme ind på www.vhd.dk

Lad os lave lidt ravage i det
- Da Vinci Mysteriet: http://jesusnet.dk/art/davinci.php?gclid=CP-I7ezTlIsCFRB2Xgod7kaIQw
- Nostradamus: http://www.nostradamus.com/
'Det skulle nok åbne for en omgang "snak"
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-03-07 12:03

NB: Ellers kan man bare gå i gang her http://www.holisticum.dk/

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-07 19:55

CLAN
Holder mig til den Danske FolkeKirke.

Men ''alle/h'' har selvfølgelig ''ret''
bare ikke noget jeg kan bruge til ret meget.

Med mindre det det hedder noget om at
få fly, der ikke ramte Pentagon, så ser jeg altid nærmere.

Har lige forsøgt at finde TIP´set, men den er langt ude,
hvis billederne er til at TRO på...

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-07 22:04

Takker for deltagelse
Men denne stemte, overens med mig, PÅ PLETTEN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-03-07 22:18

Jamen det var da så hyggeligt
Politik, religion. UFO'er, spiritisme osv... 'det bliver man aldrig enige om