/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
BOOT Fra DCHP ????
Fra : NegoZatoR
Vist : 452 gange
30 point
Dato : 21-03-07 14:45

Jeg står og skal installere Windows på en computer for en ven ..

men den vil slet ikke starte op .. ?

Der er påbegyndt Windows XP installation , men de mangler nu Cd'en .. :S

og der melder den fejl når den starter op ..

der ligger Windows 98 på i forvejen men når det vælges kommer den med en fejl Nwlink fil mangler ..

??

Den kan godt finde Cd-rom drevene i bios'en men ikke i fejlsikret tilstand i win 98 .

jeg kan ikke boote fra cd'rom..

kan man boote over netværk ? ...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-03-07 16:39

Er der flere partitioner
1. 98
2. XP
er bios sat til at boote fra CD

Hvad er det for en XP-CD oem /opgradering/
Hvis bios kan bote fra netværk - så ja. (men jeg har aldrig prøvet)

Annuller spørgsmålet
Fra : NegoZatoR

Dato : 20-04-07 18:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål