/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
printer hp3180 usb ?
Fra : jak
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 18-03-07 18:08

jeg har lige købt en hp printer.
jeg har installeret den som jeg skal. 2 gange!!
printer virker fint indtil jeg slukker printer, når jeg starter printer igen. siger windows USB-enhed blev ikke godkendt.
og jeg som troede bare man satte stikket i og så virkede det.

nogle med en god løsning??

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-03-07 18:14

Har du husket at følge HELE installationsvejledningen trin for trin?

Jeg spørger, fordi jeg selv troede, at jeg var "klogere" og ikke behøvede vejledningen, så jeg måtte slette installationen og begynde forfra - nu virker alt perfekt.

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-07 18:32

Slet din printersoftware, tag usb stikket til printeren ud, genstart og sæt instalations cden i, tilslut først printeren når instalations programmet beder om det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-03-07 18:47

Selvom at der siges at USB enheder er lette at installere skal en printer altid tilsluttes efter at softwaren er installeret.
Afinstaller det du har installeret ud med usb stikket og begynd forfra. Når så softwaren mener det er tid at tilslutte gør du det og installationen bliver færdig.

held og lykke

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-03-07 18:49

ups det var jo det samme som du lige har skrevet o.v.n Jeg havde ikke lige fået den opdateret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-07 19:19

Jamen nu er det skrevet 2 gange, du ved gentagelse fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : jak

Dato : 18-03-07 19:39

hey o.v.n og fijala.
tænkte også...jeg installere da bare, men så virkede det jo ikke så det skulle. så slettede jeg igen og brugte vejledning og satte usb stikket i da den bad om det. og det hjalp ikke, så tænkte en klog,, jeg skriver lige inde på kandu.

så jeg har prøvet det i siger, men uden held.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-07 20:37

Prøv en gang mere, afinstaler softwaren, genstart og kør så en reg cleaner før du prøver at instalere igen, for eksempel den gratis TweakNowRegCleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html når den har scannet, kan du rolig fjerne det der er markeret Safe to delete

Kommentar
Fra : jak

Dato : 18-03-07 20:54

pga du altid er god til at hjælpe o.v.n får du de point. men du kom ikke løsningen denne gang. noget sagde mig at det havde noget at gøre med mit eksterne dvd drev, så jeg hev stikket ud til den, og så virkede det. så satte jeg det i igen og slukkede og tændte for printer igen, og så virkede det ikke igen. så flyttede jeg rundt på usb stikkene, og nu virker det som det skal.
men tak for forslagene, kan være jeg kan bruge dem en anden gang.
ses igen når jeg har problemer

Godkendelse af svar
Fra : jak

Dato : 18-03-07 20:55

Tak for hjælpen o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-07 21:35

Tak, selv om det er ufortjent, men godt du fik det til at virke