/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ny driver til olympia cordles
Fra : mmax
Vist : 400 gange
200 point
Dato : 17-03-07 17:36

jeg kan simpelthen finde de nye drivere til olympia cordles telefonen så den kan virke med skype nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 21:28

Den ligger da i skype softwaren.....

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 18-03-07 19:21

prøv www.dualphone.net der har de været

Kommentar
Fra : mmax

Dato : 18-03-07 19:32

der ligger de desværre ikke mere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 07:52

Hvor ligger de desværre ikke mere.... ???????

Skype softwaren indeholder det du skal bruge.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 19:12

Stadig problemer ??????

Så ville det da være bedre at svare end at hæve point....

Kommentar
Fra : mmax

Dato : 19-03-07 19:27

plejer at kunne gå ind på det link på olympia hvor der står software men der er ingenting,skulle bare have gemt den tidligere,men nogle gange tror man alting er så nemt min egen dumhed
den plejer også at spørge under privatliv på skype om at håndtere andre programmer om man vil tillade dem der er blank så mangler lige den driver/opdatering
hilsen henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 20:06

Det der skal bruges til Dualphone er med sammen med skype....

Bare installer den igen....

Kommentar
Fra : mmax

Dato : 19-03-07 20:50

har vers 1,1 og den holder desværre ikke,har fundet opgraderingen men vil ikke udpakke så det kører ad ht utroligt det skal være så svært siger også skype ikke er tilsluttet selvom den er kører under skypenavn henrikthomsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 21:13

Den nye hedder 3.0.0.16......

Det må være en MEGET gammel version du kører med.....

Kommentar
Fra : mmax

Dato : 19-03-07 21:20

det er den også det er derfor jeg har brug for hjælp til at finde et link med den nye software
hilsen henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 21:36

Er det bare den nye skype du ikke kan finde......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 21:37
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 21:42
Kommentar
Fra : frostys

Dato : 21-03-07 22:15

Citat
prøv www.dualphone.net der har de været

Der er stadig adgamg der