/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Billed redigering
Fra : johnl
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 16-03-07 13:53

Hej

Er der en som kan hjælpe mig med et program som jeg kan lave billeder med og fjerne røde øjne,det skal være på dansk da jeg ikke kan sprog..

Mvh Johnl..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-07 13:58

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

det kan det her - læs hvad der står og hent den danske sprogfil - det fylder ikke meget og kan langt mere end det umiddelbart ser ud til

Kommentar
Fra : cybergod

Dato : 16-03-07 14:01

Hejsa Du skulle tage og hente en trail version af acdsee det er supergodt til at redigere billeder med >God weekend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-07 14:04
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-07 14:07

Læg lige mærke til at spørger efterlyser dansk
Citat
,det skal være på dansk da jeg ikke kan sprog..

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-03-07 14:43

Mener dette kan bruges, sprogfil findes på dansk
http://www.irfanview.com/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-03-07 14:46
Kommentar
Fra : video11

Dato : 16-03-07 14:52

prøv picasa som er nemt at gå til, og det er på dansk.
www.picasa.google.dk
der downloader du programmet.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 17-03-07 08:15

Den fra goggel er god og jeg kan forstå den.
Men hvorfor kommer der en lille firkant hvor der skrives

Morgan the trial pernad has expired you can buy the codec online at
www. morgan-multimedia .com
det kommer frem hele tiden og så trykker jeg ok så forsvinder det igen 15 sek og så er det der igen det er lidt irreterende ..

mvh Johnl

Kommentar
Fra : video11

Dato : 17-03-07 15:02

Hej Johnl
Jeg kan ikke se hvad du er kommet ind i med morgan.
slet det hele igen,og gå ind på google`s søgeside og
søg efter picasa, så får du en masse at vælge imellem.

mvh video11

Accepteret svar
Fra : LMD1973

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-07 21:08

Jeg er selv meget glad for Picasa.

Jeg kan forstå, at du efterlyser danske programmer, da du ikke er så gode venner med f.eks. engelsk, og så kan det være lidt bøvlet at få installeret.

Brug dette link og klik på "download Picasa" ude til højre i vinduet.
http://picasa.google.dk/

Det kan være at din version af windows blokerer for download af filen, i så tilfælde skal du klikke på den bjælke, som er fremkommet øverst i vinduet (lige under web-adressen) og derefter vælge "hent fil".

Så skulle det hele stå på dansk.

Jeg har brugt programmet længe og har aldrig haft problemer eller fejlmeddelelser.

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 22-03-07 21:44

Tak for svaret LMD1973.

Der var godt nok flere som hjalp men jeg er glad ved det jeg har fået ned så tak alle sammen..
mvh Johnl