/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
DM i internetsøgning
Fra : EnvyMe
Vist : 592 gange
10 point
Dato : 11-03-07 14:23

Hej..
Er der andre der er med i DM i internet søgning.. Og haft problemer med at komme i kontakt med dem der står for det??

Jeg har skrevet til dem et par gange uden at få svar..

Skrev fordi jeg står som dags vinder unden at ha fået besked på det.. Og fordi det var fejl i et af deres spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-07 14:29

Min søn har deltaget, men tror det er fup og fidus.

At en person i løbet at 8 sekunder kan finde 5 søgninger, det tror han ikke på.

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 11-03-07 14:33

Jo det tror jeg nu godt kan lade sig gøre.. Hvis man som mig kender en del af svarene i forvejen.. Og de har ændret det.. Jeg var 6 sek om den ene.. men den var for hurtig og blev ikke god kendt. Surt..

Mit problem er bare jeg ikke kan komme i kontakt med dem..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-07 14:41

Send dem en mail....

Adressen står på siden....

Det er Microsoft der står bag - og det er REN reklamegejl.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-03-07 14:51

Har aldrig hørt om det.
Det kan aldrig blive til en fair konkurence, da ingen af deltagerne
starter med nøjagtig samme viden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-07 15:01

Er det ikke denne side, der er tale om !!!! http://www.dmisoegning.dk/

Citat
Jeg var 6 sek om den ene.. men den var for hurtig og blev ikke god kendt. Surt..

Ja en søgning på 6 sek. det tror jeg på, men at kunne besvare 5 spørgsmål på 8 sek. det er lidt overdrevet.

Det er som med mange andre spil, fup og fidus. Du kan bare læse her på kandu om alle dem, der har deltaget i konkurrencer, de hører intet fra udbyderen.

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 11-03-07 16:30

REFI skriver du bare for at skrive???

Som jeg skriver så har jeg skrevet til dem men ikke fået svar..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-07 16:57

Hallo mr/miss misundelig......

Der var jo ingen der sagde at det var til de rigtige du havde skrevet.....

Microsoft (eller deres reklamefirma) kan SAGTENS være 3-4 uger om at svare....

Men rod du dig da selv ud af det.....

Fortsat God Søndag....

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 11-03-07 17:04

Misundelig??? What ever..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-03-07 17:22

Hvorfor skrive.
Ifølge linket kan du jo bare komme ud af starthullerne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 16:24

Citat
Som jeg skriver så har jeg skrevet til dem men ikke fået svar..

Det er ligeså her på Kandu.....

Der forventer man spørgsmål bliver lukket inden 3 mdr.

Ellers gør de det nemlig selv.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-07 16:42

Rolig refi

Den 12.06.07 så annullerer kandu selv denne tråd.

Annuller spørgsmålet
Fra : EnvyMe

Dato : 24-05-07 09:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål