/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
access violatio at address
Fra : tinagro
Vist : 377 gange
100 point
Dato : 09-03-07 21:32

Hejsa

Jeg har lige sat ny køler og usb 2,0 boost (sårn en med 3 usb indgange). Startede computeren op, og den begyndte at installere usb'erne, trods det, at der står i brugsanvisningen, at man skal annullere det og installere fra cd. Inden man overhovedet er nået til det, og man kan heller ikke stoppe xp's egen installering, begynder computeren at melde fejl: access violatio at address, og så en masse tal. De bliver ved med at poppe op, lige meget hvad jeg gør. Kan finde på, at gå i sort og bippe helt vildt, men kan som regl genstarte. Fjernede usb 2,0 boost, men det hjælper aldrig en skid... dvs. efter 20 pop op og en access denied holder den op.

Er der mon nongen som vil/kan hjælpe

Tina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 22:26

Fjern den boost og stil komputeren tilbage til FØR problemet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 22:29

Eller hent denne....

http://www.registryfix.com/