/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media Player Bibliotek
Fra : steno
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 09-03-07 20:57

Hej jeg har lige lagt alle mine cder ind på pcen da jeg sys det er lidt lettere når man skal sidde og skifte numre, at jeg så kan slippe for at skifte cd hele tiden, men jeg har set at der i Windows Media Player er et bibliotek. og i den nye version ser det rigtig lækkert og overskueligt ud, men problemet er bare at når jeg tømmer det bibliotek og tilføjer mine egne cder, så tilføjer den automatisk nogle numre eller cder selv hvis jeg har afspillet et enkelt løst nummer og det ødelægger jo lidt ideen om at lave sit eget musik bibliotek på pcen...

Jeg har rodet i indstillinger og slået alt fra, men den gør det stadig, er der et plugin der skal installeres eller skal jeg ha fat i et andet program for at gøre det ??? jeg har set man kan gøre noget lignende i real media player men det program bryder jeg mig ikkke rigtig om

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-07 21:09

Du kan jo lave dine egne afspillingslister

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-07 21:11

afspilningsliste skulle det være.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 09-03-07 21:23

nej, det er ikke sådan jeg mener det... fordi hvis jeg laver afspilningsliste kan man ikke lave oversigt med Album, Genre og alt det der .....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-07 21:36

Hvad skal du bruge alt det til?

Kommentar
Fra : steno

Dato : 09-03-07 21:39

det er smart sys jeg... bare så man har en god oversigt over det hele

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-07 22:00

Ok for det, jeg kender ikke løsningen. Har ikke tænkt i de baner.
Mediaplayer 11 er ret ny her. Det skal da undersøges.

Accepteret svar
Fra : Yatowi

Modtaget 100 point
Dato : 10-03-07 11:22

Jeg mener du kan gøre følgende:
Gå ind i funktioner. Vælg indstillinger.Vælg fanen afspiller.
Tjek om der er "vinket af" i feltet: "Føj musikfiler til biblioteket når de afspilles" .
Fjern markeringen og tryk anvend.
Så skulle det være løst.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 10-03-07 20:36

Heeelt sikkert Yatowi, det må siges at være et pletskud hvordan kunne jeg overse det, jeg har fjernet alt, det er den eneste jeg har overset, mange tak nu kan jeg bygge mit bibiotek op :D......

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 10-03-07 20:37

Heeelt sikkert Yatowi, det må siges at være et pletskud hvordan kunne jeg overse det, jeg har fjernet alt, det er den eneste jeg har overset, mange tak nu kan jeg bygge mit bibiotek op :D......

Mange tak for svaret..