/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Billetter til Mikkel Kessler
Fra : EnvyMe
Vist : 1112 gange
50 point
Dato : 07-03-07 14:08

Nogle der er interesseret i billige billetter til Mikkel Kessler skal bokse i parken her i marts md..

Snackybitch@hotmail.com

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-03-07 14:39

Hvad er billigt ???

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-03-07 14:39

Hvad er billig?
alimak

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-03-07 14:40

Det var vi lige hurtig til at spørge om

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 07-03-07 14:44

De kostede lidt over 500 kr .. og jeg skal ha 700 for dem begge.. Det er i den grønne sektion.. men kan se pladserne inden på parkens hjemmeside

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 07-03-07 14:50

www.billetlugen.dk kan man se den "grønne sektion"

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-03-07 14:50

Citat
De kostede lidt over 500 kr .. og jeg skal ha 700 for dem begge.. Det er i den grønne sektion.. men kan se pladserne inden på parkens hjemmeside

Naar,det er da godt nok billigt,men man kan sgu ikke se ret meget fra den grønne sektion,jeg var over og se Kessler mod Beyer og der havde jeg også en billet på tribunen og der var sgu ringe udsigt,nej jeg tror at jeg ser den i byen,jeg har fundet et sted hvor de viser den gratis på storskærm sammen med Spanien-Danmark

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 07-03-07 14:55

Jeg sad oz der sidst.. Og jeg så da ok.. det er da klart at man ikke se ligeså godt som fra ringeside... nok oz derfor det er en prisforskel på flere tusinde kr.. DET VAR ET TILBUD og ingen siger da du skal tage imod det.. Og jeg synes da oz 350 kr er noget at spare..

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-03-07 14:56

Du kan måske få dem solgt dem her,jeg ved at der mange medlemer der skal over og se Kessler mod Andrade,man skal godt nok være medlem for at skrive derinde,men jeg kan da godt skrive for dig og give dem din e-mail adresse,hvis du vil havde det

http://www.knock-out.dk/

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 07-03-07 14:58

Det var meget sødt af dig.. Men er der ingen her.. Prøver jeg QXL.. men ellers tak

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-03-07 15:02

Ok,det var også bare et forslag,men hvis du ikke kan få dem solgt på qxl,så kan du bare PM mig her på kandu,så skal jeg nok ligge en forspørgelse på knock-out for dig

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 07-03-07 15:03

Okay tak..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 16:21

Er kampen slut

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 22-05-07 16:25

Refi har du bare et røvsygt liv..
Tænker på når du har tid til at sidde og konstant skrive platte bemærkninger..
Måske du bare sidder hjemme hele dagen uden andet indhold i livet en din pc..

Arme dig..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 16:29

Der tager du ganske fejl.....

Forventer du hjælp her på Kandu er der visse regler der skal følges.....

Det gælder bl.a. lukning af spørgsmål der er besvaret eller ingen relevans har mere....

Resultatet ved undladelse er kun negativt for dig - det pynter ikke på din statistik.....

Så er det de "dumme" kommentarer kommer ind i billedet....

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 22-05-07 17:07

Og hvad skal jeg bruge den statistik til.. Jeg er ret ligeglad med point og stjerner.. Tror næppe et forum på nettet kan ha nogen betydning for mit liv..

Annuller spørgsmålet
Fra : EnvyMe

Dato : 24-05-07 09:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål