/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan lukke et spørgsmål?
Fra : joernh
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 06-03-07 13:04

Det skal man gøre for at optjene point siger i om pointsystemet. men hvordan?
Jeg har ikke kunnet set det nogen steder og bliver spørgsmålet og svarene stående bagefter?
Venlig hilsen
joernh

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 35 point
Dato : 06-03-07 13:14

Tryk på accepter kommentar som svar, ved den kommentar der passer bedst

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-03-07 13:14

Tyk på Accepter ude til højre (og under) dette svar. Så er det det svar du har accepteret....

Du bliver bedt om at komme med en bedømmelse undervejs, og tryk så på "Send" (det er vist det der står på knappen)...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 13:14

Det hele står til frit skue bagefter.....omend mod betaling af point (til dig) hvis man vil se svaret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-07 13:22

I det øjeblik du accepterer/lukker spørgsmålet får du 5 ledige point retur.

Den bruger hvis svar du accepterer får de point, som du har sat på højkant som superpoint, hvis brugeren er "superbruger" men antal point er også afhængig af hvor mange/få stjerner du giver for besvarelsen.

Men læs om pointsystemet her

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

og læs "Kom godt igang" her

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Godkendelse af svar
Fra : joernh

Dato : 06-03-07 13:34

Tak for svaret 3773.