/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Bjørns Internationale Skole?
Fra : nillenolle
Vist : 566 gange
150 point
Dato : 05-03-07 22:25

Hej!

Har prøvet med dette spørgsmål i et andet forum - Men fik kun et svar der for prøver jeg her!

Vi overvejer at indskrive vores søn på Bjørns Internationale skole på Østerbro.
Vil blot gerne vide om nogen kender noget til den - Godt såvel som dårligt. Umiddelbart lyder det der står på hjemmesiden godt, men det er meget sparsomt det der står og det er altid noget andet end at høre fra en der selv har oplevet det.!

Glæder mig til at høre mere!
vh
PGS

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 05-03-07 22:33

Har du været der og smagt på stemningen?
Jeg tror det er den bedste måde når man skal vælge skole til sit barn. Det vil alligevel oftest handle om kemi om det er det rigtige valg for jer. Og nej jeg kander heller ikke noget til skolen.

KH Mette

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 07-03-07 08:39

Veddu iøvrigt at du bare kan forøge point, og derved få dit spørgsmål frem på seneste indlæg igen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-03-07 06:45

Prøv som jeg svarede dig den 2/3:
Citat
Prøv evt. at sætte dig i kontakt med en og gerne flere af de forældrevalgte medlemmer af skolens bestyrelse, hvilket skolen må kunne sætte dig i forbindelse med http://www.b-i-s.dk/

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 11-03-07 12:47

Ja...og tak for dit svar - du ahr fået point på det andet spørgsmål - Vil blot gerne her finde nogen som har peronlig erfaring med skolen. Håber det lykkes.