/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gps kroatien kort mangler
Fra : niklasss
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 04-03-07 12:58

hej jeg har købt en pda tilefon med tomtom navigator 6 med vesteuropa men jeg er meget intraseret i øst europa kort i det jeg skal til kroatien er der nogle der kan hjælpe med det jeg har tjekket tomtom hjemme side men der er det ikke muligt at finde desværre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-07 13:07

Kan være du kan heldig "lokalt".....

Det er nok ikke den slags der produceres flest af.....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 04-03-07 13:21

Kortet er ikke lavet endnu, men de arbejder på sagen siger de

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-03-07 13:57

Du kører bare til Trieste og så drejer du til venstre, så kommer du til Kroatien

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 04-03-07 17:05

hva med island er det med på europa kortet nogen der ved det

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 04-03-07 17:05

altså mener vest europa kortet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-07 17:24

Det ved du vel selv hvis du lige har købt kortet.....

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 05-03-07 15:37

nej der står vesteuropa der står ikke en liste med landene men det vel bare at finde en daresse på island og så søge på gps hvis den kan finde det er der kort til island

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 15:59

Nemlig