/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er det private indlæg?
Fra : molokyle
Vist : 670 gange
47 point
Dato : 02-03-07 10:46

Jeg har et 'åbent brev' ikon vist ud for "Vis private indlæg" ...men der ikke nogen?

Er der nogen af jer andre som har oplevet dette?

Er det fordi en eller anden har skrevet, fortrudt, afsluttet og slettet beskeden inden jeg fik den set?

..oder?

Ikonet forsvinder ikke selvom jeg har været inde i alle mine (3) private indlæg som stadig er aktive.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-03-07 11:42

Jeg har aldrig set et "åbent brev" ud for private indlæg....kun en lukket kuvert når der er et nyt indlæg.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 33 point
Dato : 02-03-07 11:43

Prøv at log ud og ind igen og se om ikke det forsvinder

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-03-07 13:19

Og nu er det mig der ævler...det er selvfølgelig en åben kuvert der ses når man får en pb.

Men prøv alligevel at kigge under afsluttede debatter.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-07 14:00

'Det' (= ..ikonen) er væk nu

</MOLOKUGLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-07 14:02

Tak for svaret dova.

'Dét' havde jeg prøvet før... , men 'nu' ser det ud til at virke

</MIO-LO-KYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-03-07 19:41

Nå jeg troede lige, at der var en forklaring.................for det sker også hos mig.