/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu langsom
Fra : lillemig
Vist : 587 gange
10 point
Dato : 12-01-03 19:54

Jeg synes "kandu" er uhyggelig langsom, man føler det som eet af de første modem 9800.
NB jeg har ofte skiftet til andre site, hvor der bare er lynhurtig respons, her sidder man og ser en blå bjælke i 20- 40 sekunder uha

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-01-03 19:57

Det er du ikke alene om, men med 200 brugere i snit online kan det vel ikke undgås ?

Jeg har en webserver med ca. 50 brugere online i snit på 2 MBit ADSL og den er også nogle gange rimeligt sløv....

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-01-03 20:02

Det er nok også et økonomisk spm. Det er jo ikke gratis at opgradere hastigheden, men træls er det da indimellem.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 20:24

Jeg har samme svar. Jeg har kabelmodem, Dansk KabelTV, en 512'er. Jeg har testet min egen opkobling. Den fungerer tilfredsstillende. Jeg prøvede at lukke komputeren helt og "koldstarte". Det hjalp lidt. Genstart er ikke nok. Jeg kan også huske, at der er andre der har haft samme problem, hvis "puteren" har været åben hele dagen. Jeg måtte vente i flere minutter for at åbne en side.

M.v.h. Franksp

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 12-01-03 20:34

zonker m.fl. >>
Ja naturligvis koster det, men (som eksperten) må de da have nogle klager, for - netop det med de er blevet mere populære må (BURDE) få dem til at opgrade, det her får man da spat af.

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 12-01-03 20:43

Den er langsom .... meget langsom .... men går sjældent ned med fejl, hvis det kan være en trøst

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-01-03 21:23

Serveren har nu kørt rigtig godt i lang tid. Men du har ret i, at inden for de sidste
par dage er det ligesom om, den er begyndt at falde tilbage til de gamle tilstande.
Forhåbentlig er der kun tale om et midlertidigt tilbagefald.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-01-03 21:25

lillemig> Eksperten.dk koster 25kr./md., hvis du vil have den hurtige udgave. Den gratis udgave er spækket med reklamer og masser af fejl, og folk der kun kan køre med 800x600 - det er trods alt næsten 50% af alle computere i DK - kan ikke se hele sitet uden at scrolle fra side til side, eller taste F5 (opdater), så brugervenligheden kan ligge et vist sted, især efter IDG overtog den.
mvh
summer

Accepteret svar
Fra : NeoNmaN

Modtaget 10 point
Dato : 12-01-03 21:33

okey :/ hmmmm vis jeg var kandu.dk ville jeg skrife til en mysql server i sted for en access for det er nok der problemet ligger ! vis ikke ! er det ders net udbyder hvor de her server der er mega skod ! men håber da snart de vil fixe det problem ! men heldig vis er der ikke så maget reklame her som på eksperten.dk

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 12-01-03 22:26

OK - NeoNmanN får points, tak for god respons, håber desperat på en bedring! Når man ellers har ofret på en god internetforbindelse bliver jeg altså bare sur over sådan noget, så fortjener de ikke man fortsætter med at besøge et sådan site.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 22:50

Det er sikkert er godt svar, men jeg forstår ikke hvad han skriver/mener.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 12-01-03 23:34

Ro på nu - det var jo også kun et "formodet svar

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 00:51

Fredag bliver hastigheden bedre http://www.kandu.dk/dk/tip/2851 medmindre flaskehalsen er serveren