/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Webhotel
Fra : Ammitz
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 26-02-07 19:10

Mit webhotel er gået hen og blevet for dyrt.
Jeg har et navn, som jeg betaler 60 kr. for for een gang om året - det er fint nok.
Herudover har jeg hos uni2 webhotel, som fra næste kvartal stiger med 100 % - fra 300 kr. til 600 kr. pr. kvartal.
Hvor kan jeg få det billigere, det skal også være nogenlunde sikkert, - da jeg har et lille firma, som skal kunne modtage og sende mails, - uden problemer.

Ammitz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-07 19:14

http://www.bricksite.com/ muligheder for at udvide som så koster

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-02-07 19:18

https://www.one.com/ Rimelige priser, og der er ellers hvad de fleste har brug for.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 19:25
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-02-07 19:34

Hvad med at kigge lidt rundt på www.dandomain.dk

Se evt. http://www.dandomain.dk/download/PresentationsVideoer/512/mbx12252.html

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 19:43

RETTELSE:
Her er den rigtige:
https://www.one.com/

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-02-07 20:19

Jeg kan varmt anbefale:

SERVAGE

Why Servage Hosting?

Your website is your potential customers, business associates and other interested visitors first impression of you. At Servage we understand this and our solid solution ensures that your website and email always service runs perfectly!

Award Winning Hosting
Since 1998 we gathered some of the industry’s most prestigious awards - some decided by the editors of high-profile outlets, some decided by their readers. We are proud that we continuously receive top ratings such as “Best in Test”, “Outstanding, “Editors Choice” and “Best Overall Webhost”.

Best Support
We are staffed 24 hours a day, 365 days of the year. When you need assistance our staff is always ready to deliver friendly and helpful responses as quickly as possible. Any support request that is submitted through our specified support channels is guaranteed to receive a swift response. Our average response time is 20 minutes.

Spam Free Email
Our optional Active Anti-Spam offers you control over your inbox! The active system maintains a white list for your account preventing spammer from emailing your account. Your friends or business partners will still be able to email you as they are able to validate themselves - spammers can't do that. Most of our customers have activated this system virtually eliminating all spam problems!

Trusted by Thousands
At this exact moment we host 75667 websites. Thousands of webmasters, businesses and individuals turn to Servage for their hosting needs - we would love to host your website also!

If you wish to link to Servage Hosting please use this link:
http://www.servage.net/?coupon=cust13930

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-02-07 22:48

Vi bruger www.surftown.dk her til vores forening til godt 600 medlemmer. Det køre fint uden problemer. Jeg fornemmer de opdatere tidligt om morgen en sjælden gang eller to, ellers ingen problemer.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 27-02-07 09:30

Har lige lukket op for i dag, - jeg ser på det i løbet af dagen, - og vender herefter tilbage til jer.
Foreløbig tak!

Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 14-03-07 11:01

Skal kunne modtage og sende filer på min. 10 mb, - det kan man ikke på one.com
Nogen bud?
Ammitz

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-03-07 11:44

Der skal du nok over i gmail eller noget lign. i den størrelsesorden.