/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN vis Musik stykke
Fra : Mille35
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 26-02-07 17:25

I min Msn har jeg sat den til at når jeg høre Musik kan andre se hvad jeg høre ! Det virkede fint på min Xp,men nu vil den ikke vise det på min Vista ? andre der har samme problem ?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 27-02-07 10:27

Kig efter nye drivere

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 03-03-07 21:51

Har du husket at sætte din Live.Messenger op til det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 14:20

Vista er "et handikappet barn"

Så det varer nok et årstid inden den kan sammenlignes med XP.......

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 05-03-07 18:13

hvad for et musik program er det.
prøv at gå ind i programmet i indstillinger, plugins, msn
og på msn i indstillinger jeg kender ikke vista enddu men det er det jeg ved

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 05-03-07 18:30

refi.

Hver gang jeg ser nogen kommentere noget om vista så ligger der altid en for mig latterligt indlæg fra dig. i detter tilfælde #et handikappet barn"

Bliver nødt til at spørge om du selv har prøvet vista eller du bare kun fokuserer på det kritik der er om vista?

Det er rigtigt der kan opstå lidt konflikter med vista.. Men det er ikke meget..

Mange har problemer med de ikke kan køre deres gamle programmer de havde på XP men i størstedelen af tilfældet er det fordi de ikke lige bruger funktionen hvor de kan vælge hvilken version af windows deres program er kompatibel med. Noghet der kun tager 2sek.

Jeg har selv været med fra windows 3,1 og må sige at vista er det mest stabile styresystem jeg har eget. Havde et problem som var at mit trådløse netkort ikke kunne fungere med vista. Det virker nu fint.

Bruger programmer til billede redigering,DVD redigering Spiller mine gamle spil osv uden problemer..

Og så arbejde vista meget hurtigere end XP. (min egen vudering af XP x64 og vista x64)

Respektere folks holdninger.. De skal bare ha noget at have dem i.

Med hensyn til MSN
Så virker det fint her og har kun valgt vis hvad jeg lytter til.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-07 18:59

Citat
Det er rigtigt der kan opstå lidt konflikter med vista.. Men det er ikke meget..

Jo - det er rigtigt meget.....

Og ja - jeg har prøvet vista til trods for at jeg allerede INDEN installationen fik at vide (af vista) at ca. halvdelen af mine programmer IKKE ville virke med Vista....

Det viser sig jo også at "lige pludselig" dukker der en masse spørgsmål op om at det og det ikke virker mere.....

Hvis man endelig SELV vil teste må det være ud fra en forudsætning om at diverse problemer kan man nok leve med.....

Selve systemet er såmænd godt nok for ikke at sige super....

Men der er en masse andre programmer det IKKE VIL arbejde sammen med......

Microsoft er jo ikke dumme - nu tvinger de softwareudviklere til at følge dem hvis de vil sælge noget, det er bare ikke alle firmaerne der kan følge med.....

Så derfor min skepsis alle steder hvor det er muligt

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 05-03-07 20:08

er enig i der findes mange spørgsmål om hvordan får man vista til det.
Hvorfor virker det ikke efter jeg har fået vista osv..

Mit noget så originalt som ms frontpage VIRKEDE ikke i vista... Det gør det så nu efter lidt søgning på nettet. Ikke at jeg bruger. Hehe..

tror mange går i panik fordi i nogle tilfælde man skal håndtere et program under installationen på en anden måde end man skulle i XP.

Det med gamle programmer ikke virker. Joo havde da også et par stykker som ikker virkede. Men der er nu opdateringer til dem.. Men vi kender vel alle da xp kom og vi ville køre win98 spil eller programmer kunne man ved at højre kligge på programfilen vælge egenskaber og så kompatibilitet og vælge Win98.

Det samme gælder i vista. Havde til at starte med glemt denne funktion. Men må sige det det virker når man vælger XP SP2.

vista er absolut ikke problemfrit. Men ser nu mest at folk mere stiller spørgsmål til hvordan et evt program kommer til at virke i vista. End nogen konkret siger det her kan bare ikke virke i vista.

Jeg vil lige skynde mig at sige at var det ehvervs messigt ville jeg også vente med vista. Men til hjemmebrug ser jeg ingen grund til at vente andet end en tom pengepung eller man simpelthen ikke har behov for at invistere i et nyt styresystem..

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 07-03-07 08:02

Kan bare ikk få det til at virke

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-03-07 09:36

jo nu kom det

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 08-03-07 09:39

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-07 10:05

Selv tak....